Sa druge planete: ekstremne platforme i puno zlata u kolekciji Valentino

Pierpaolo Piccioli ne prestaje da zadivljuje.

Pierpaolo Piccioli je poznati majstor spektakularnih prezentacija koji voli da nas zadivi i premaši naša očekivanja. Kad god smo spremni da vidimo nešto konkretno u njegovoj reviji za Valentino, okrene nas za 180 stepeni i uradi nešto potpuno novo. Na primer, kada očekujemo pregršt bogatih boja, prikazuje potpuno belu kolekciju, kao što je to bilo u poslednjoj jesen-zima sezoni. I ovog puta ponovo nije učinio sve kako se očekivalo.

Kada je pre revije Piccioli podelio fotografiju iza kulisa, na jednoj od slika video se fragment table koji je otkrivao raspoloženja kolekcije. Na njemu se nalazila velika fotografija Leigh Bowery, avangardnog britanskog umetnika performansa. Veoma originalan izvor za dizajnera, od kog smo navikli da gledamo uglavnom zapanjujuće lepe interpretacije tradicionalne ženstvenosti: lepršave haljine, cvetne otiske i suknje. Međutim, on ne bi bio svoj kada bi se ova referenca čitala doslovno u stvarima. To se naravno nije dogodilo. Međutim, na jedan ili drugi način, Boweryjev trag mogao se pratiti u svemu: i na ekstremnim platformama (ovo je zaista neobična tehnika za Valentino!), i u hipertrofiranim siluetama, i u obilju sjaja u odeći i na licima modela. Sve što se dešavalo na pisti bilo je nekako strano. Manekenke su se polako kretale, lagano se njišući na nezemaljskim potpeticama. Lica mnogih ukrašena su zlatnim blistavim maskama, koje nejasno podsećaju na blago drevnih egipatskih grobnica.

Kombinacije boja takođe su bile apsolutno eterične: puder i fuksija, nana sa zlatom, lavanda i bež i neonsko narandžasta boja, a siva sa crvenom i bordo bojom. Apsolutno nepredvidive kombinacije boja koje se ne mogu izbrisati iz memorije i prilično ih je teško zamisliti. I istovremeno – neverovatno lepe.

Zlato je postalo lajtmotiv kolekcije – ali ne buržoasko ili kič, kao što smo navikli, već mirno, gotovo meditativno – kao na freskama vizantijskih bazilika. I isti je bio opšti osećaj onoga što se dešavalo na reviji. Čak i neonske nijanse zelene, narandžaste i fuksije u opštem kontekstu nisu izgledale blistavo – iznenađujuće su se uklopile u ovu paradoksalno harmoničnu sliku. Inače, još jedna zapažena inovacija je ta što su po prvi put muški lookovi takođe bili uključeni u kolekciju mode. Međutim, muška odeća nije vezana za pol i lako bi je mogle nositi i devojke.  

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.