Nova SUPERHERO kolekcija za nove superheroje

Poznati brend, koji sredstva od prodaje prosleđuje organizaciji Nurdor, u ovoj sezoni sarađuje sa dizajnerkom Tatjanom Ostojić.

Superhero.rs, platforma za online donacije nastala 2021. u saradnji kompanije Mastercard i dobrotvorne organizacije Nurdor, ovog proleća predstavlja drugu modnu Superhero kolekciju

Poznati brend u novoj sezoni sarađuje sa mladom modnom dizajnerkom Tatjanom Ostojić, poznatom po karakterističnom vizuelnom jeziku u kojem se prepliću različite inspiracije kao što su arhitektura, strip i naučna fantastika. Za novu sezonu, Tatjana je osmislila krojeve i komade za nove superheroje.

Superhero kolekcija za sezonu proleće/leto 2022 je nešto intenzivnijeg kolorita, a čine je duksevi i majice zanimljivih krojeva, sa prepoznatljivim Superhero ispisima. Tu su i dva potpuno nova komada – crveni mantil (Kriptonyte) i crna haljina (Super silhouette).

Nova kolekcija je, kao i prethodna, urađena u Srbiji, a i u njoj se insisitrialo na kvalitetu materijala i izrade. Napravljena je u ograničenoj količini, a dostupna isključivo preko online shopa na sajtu superhero.rs. Sva priklupljena sredstva od prodaje idu organizaciji Nurdor.

Superhero.rs je važan digitalni kanal kroz koji humanitarna organizacija Nurdor, na održiv i jednostavan način, prikuplja sredstva za inicijative i aktivnosti kojima se bavi, a sve sa ciljem da pomogne u lečenju i oporavku dece obolele od raka. Prva kolekcija je za samo par meseci prikupila blizu 4 miliona dinara.

Trenutno je u fokusu opremanje i otvaranje vrata nove, do sada najveće Roditeljske kuće, koju je organizacija uspela da obezbedi uz pomoć donacija.

– Samo nekoliko meseci od lansiranja superhero.rs platforme i modnog brenda Superhero, predstavljamo drugu kolekciju jer verujemo da su upravo kolekcije ono što će korisnike vraćati na platformu i obezbeđivati konstantan priliv donacija za Nurdor. One ovog puta imaju za cilj završavanje nove Roditeljske kuće, a posebno smo ponosni što je na njima ovog puta radila mlada srpska dizajnerka, sa vrlo prepoznatljivom stilom, koji će doprineti da se Superhero brend dalje razvija i gradi, izjavila je  Milena Đorić Gudurić, direktorka Marketinga u kompaniji Mastercard.

Superhero ambasadori za novu sezonu su Marko Nastić, Zoe Kida, Boško Jakovljević, Mikri Maus, Ena Jović i ekipa Njuz.net-a, a vi, poput njih, možete postati superheroji u samo nekoliko klikova na superhero.rs.

Tekst: Promo

Fotografije: Promo 

 

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.