Harper's Bazaar Srbija

Nedelja mode u Milanu: Nova interpretacija moćnih BOSS odela

Sinoćnom revijom u Milanu, čuvena modna kuća BOSS predstavila je svoju kolekciju za jesen zimu 22

Sinoćnom revijom, koja je održana na milanskom Velodromo Vigorelli-ju, brend BOSS prikazao  je kolekciju koja dekonstruiše ideju moćnog odevanja, sa referencama na BOSS-ovo bogato sportsko nasleđe. Kolekcija uzima kultne komade iz BOSS-ove arhive kao polaznu tačku i ponovo ih osmišljava za novu generaciju kako bi redefinisala današnje značenje samog termina BOSS.

Prikazivanje nove kolekcije iz publike je pratilo 1000 ljudi, dok je nakon revije usledio party uz muzičku podršku svetski poznatih dj-eva Honey-a Dijon-a i Orazio Rispo-a.

Motociklizam je poslužio kao inspiracija  za scenu, te je postavka na samoj lokaciji uključivala čelične kugle u kavezima dramatično osvetljene grafičkim svetlosnim snopovima i laserima. U pitanju je bila scena za bajkere koji su obučeni u prilagođenu crnu odeću, motociklima pratili pistu na tlu pre nego što su započeli nastup koji prkosi gravitaciji a koji je ujedno bio i pozadina za show.

Zvezde BOSS kampanje Naomi Campbell, Future, Khaby Lame, Anthony Joshua i Alica Schmidt prošetali su pistom, a pridružili su im se i Shley Graham, Jordan Barrett, Big Matthew i Adut Akech. Revija za jesen-zimu 22 emitovana je uživo na više platformi, uz mogućnost kupovine artikala odmah putem streema.

– “Naša arhiva je srce BOSS-a i nasleđe brenda“, kaže Marko Falcioni, viši potpredsednik kreativnog direktora HUGO BOSS-a.

-„Bili smo inspirisani nekim legendarnim slikama BOSS kampanje iz 90-ih želeli smo da istražimo naša odela iz prošlih decenija i da se zapitamo: kako možemo da prilagodimo ove komade za novu generaciju? Bili smo privučeni idejom moći ove sezone. Odelo koje je manje nefleksibilan štit oko onog ko ga nosi, a više izraz individualnosti, slobode i samoizražavanja.”.

Umesto da se fokusira na određeni ključni izgled, brend predstavlja razne siluete, pozivajući pojedince da izaberu komade koji im lično odgovaraju. Oslanjajući se na vrhunsku ekspertizu brenda u krojenju, kako bi se poigrala siluetom, tkaninom i proporcijama, kolekcija nudi različite interpretacije originalnog odela, od opuštenog do više skulpturalnog.

U ovoj novoj eri, ideja moći je višestruka, a snaga proizilazi iz mekoće. Klasični komadi koji su oličavali osnaživanje prošlih godina – tradicionalna jakna od punog platna ili kožne motociklističke pantalone, dobili su potpuno nov dizajn uz delikatne materijale dokazujući da odeća ne mora da bude čvrsta ili zaštitna da bi njen nosilac mogao da se oseća kao BOSS“.

Meke nijanse uglja, krem i braon pridružuju se BOSS bojama – crnoj, beloj i kamile, dok granice palete počinju da se šire. Evolucija smelog BOSS logotipa takođe signalizira odlučnost brenda da nikada ne miruje i da se neprestano preispituje šta zaista znači biti svoj BOSS.

Klikom na galeriju istražite sve look-ove iz kolekcije za jesen zimu 22.

Tekst: PROMO
Fotografije: PROMO

Najnovije