Harper's Bazaar Srbija

Jennifer Lopez nova je ambasadorka brenda Intimissimi

Luksuzni italijanski brend donjeg rublja objavio je juče da je Jennifer Lopez postala novo Intimissimi lice. Nakon velikih imena, kao što su Irina Shayk, Heidi Klum i Sarah Jessica Parker, latino diva predstavljaće brend na globalnom nivou.

„Osećam se povezano sa brendom Intimissimi“, ekskluzivno za Harper’s BAZAAR.com rekla je Jennifer. „Oni podstiču žene da se osećaju samopouzdano u svojoj koži i, što je još važnije, da prigrle taj osećaj! I dizajn to odražava. Svi njihovi komadi su elegantni, luksuzni i nosivi. Osećate se inspirisano i osnaženo čim ga obučete.“

Na romantičnim fotografijama sa seta, koje je snimio Chris Colls, prikazana je Jennifer koja leži na krevetu dok nosi cijan plavo, koralno crveno i fuksija roze iteracije najnovijih intimnih kompleta brenda iz kolekcije za proleće 2023.

Intimissimi se pridružio rastućoj listi luksuznih brendova sa kojima se estradni mogul udružila, uključujući Coach, Guess i L’Oreal Paris. „Kada smo tražili partnera za brend koji oličava duh svih naših kultnih kupaca, odmah smo se obratili Jennifer Lopez“, kaže izvršni direktor Intimissimi-ja Matteo Veronesi. „Želimo da žene žive punim plućima osećajući se osnaženo svakog dana.“

Lopez, koja je otkrila brend na prošlogodišnjem putovanju po Italiji, opisuje Intimissimi ženu kao „samouverenu, razigranu, snažnu i bezvremensku“. „Ponosna sam što sam Intimissimi žena i počastvovana sam što me vide kao nekoga ko oponaša sopstvene kvalitete samopouzdanja, živahnosti i snage“.

Što se tiče njenih omiljenih Intimissimi komada koje je svrstala u svoj garderober? „Obožavam svilu! Kimona i pidžame su tako udobne i to su moji omiljeni komadi za šetnje do dnevnog boravka. Takođe volim bruseve i gaćice sa prefinjenim detaljima od italijanske čipke.“

Sve fotografije sa seta pogledajte u galeriji ispod.

Foto: Profimedia

Priredila: T.M.

Najnovije