Harper's Bazaar Srbija

Ovo je najprodavaniji brend 2022. godine

Sudeći po podacima online prodavnica, usledilo je jedno malo iznenađenje s obzirom da se ne radi ni o Gucciu ni o Balenciagi

Kako se bliži kraj godine, modni svet počinje da gleda koji su brendovi napravili bum 2022. godine, a najiščekivanije je šta će reći Lyst, popularna modna online destinacija. Upravo su predstavili svoj Godišnji modni izveštaj, pažljivo analizirajući trendove i brendove o kojima se najviše pričalo i koji su se najviše pretraživali ove godine.

Vodeći izbor za 2022. godinu je – Miu Miu.

Tokom proteklih nekoliko godina, pariski brend je postao popularan zahvaljujući nizu viralnih trenutaka kao što je mini plisirana suknja koja je dobila ogromnu medijsku pokrivenost, a zaslužna je za oživljavanje muške odeće svojom revijom za jesen/zimu 22.

@fashionvictimsmagazine YOU NEED TO SEE THIS #viral #fypシ #diesel #runway #fashionshow #model #ss23 #fashion #modelling #iconic #omg #fashioninspo #collection #foryou #catwalk #milanfashionweek #fashionweek #milan #4u ♬ f urself in vegas – SHIMA

Podaci za ovu godinu otkrili su povećanje od čak 49% u pretragama za ovu modnu kuću na godišnjem nivou kompanije Lyst. Još jedan brend koji je bio na vrhuncu bio je Diesel pod novim vođstvom Glena Martensa, dok je Balenciaga osvojila najviše odlikovanja za najpopularniji brend u Lyst-ovom K1 izveštaju, koji je objavljen prošlog aprila.

@hautelemode Balenciaga Fall 2022 Haute Couture by Demna featured a host of celebrities from Kim Kardashian to Dua Lipa to Nicole Kidman #fashion #hautecouture #balenciaga #fashiontok #style #kimkardashian #dualipa #bellahadid #christinequinn #naomicampbell #model #fashionweek ♬ Chopin Nocturne No. 2 Piano Mono – moshimo sound design

Brend je osvojio i nagradu za modnu reviju godine zahvaljujući svojoj Haute Couture reviji za jesen 2022. sa skokom od 525% u online pretragama samo 24 sata nakon revije, ali takođe znamo kako su nedavno traženi i kako će se pretraživati u negativnom svetlu zbog veoma problematiče nove kampanje koja je ubrzo uklonjena nakon burnih reakcija.

Još neki od zanimljivih detalja uključuju Pradinu mini torbu Re-nylon Re-edition 2000 kao najtraženiji artikl ove godine ali i rasprodatu 3D Pigeon clutch JW Andersona.

Tekst: A. N.

Foto: Profimedia

Najnovije