Sportina Group postaje strateški partner platforme Shoppster

Vrhunska moda i najpoznatiji svetski brendovi koje zastupa Sportina Group od sada i na Shoppster.com

Sportina Group, najveća modna kompanija u SEE regiji, i najveća integrisana online i TV prodavnica Shoppster, u vlasništvu United Grupe, dogovorili su strateško partnerstvo i online prodaju ekskluzivnih svetskih brendova samo na shoppster.com, sa ciljem stvaranja najveće regionalne modne zajednice na platformi koja integriše web i tv prodaju.

Sportina Group ekskluzivno donosi svetski poznate modne brendove na Shoppster, a partnerstvo dve kompanije otvara novo poglavlje u online ponudi vrhunske mode koja će ubuduće postati dostupnija svim potencijalnim kupcima.

Povodom partnerstva sa kompanijom Shoppster koja je deo United Grupe i čije je poslovanje od osnivanja poznato po visokom kvalitetu usluga i razumevanju navika korisnika, Valentina Savić direktorka marketinga Sportina Group izrazila je zadovoljstvo što će saradnja dodatno osnažiti obe kompanije i svim kupcima prirediti iznenađenje:

„Sportina Group ima više od 30 godina tradicije u spajanju svetskih brendova sa lokalnim kupcima. Veoma me raduje da su nas Shoppster i United Grupa prepoznali i odabrali kao partnera u ovoj ambicioznoj inicijativi stvaranja najveće regionalne modne zajednice na platformi koja integriše web i tv prodaju. Ne bih mogla zamisliti bolje komplementarno partnerstvo od ovog koje će omogućiti ubrzanje digitalne transformacije u modnoj industriji u celoj regiji, te na taj način stvoriti dodatne vrednosti i ispuniti želje svih naših novih, ali i postojećih kupaca. Moda nisu samo komadi odeće – moda je iskustvo, zajednica, uključenost. U Sportina Group verujemo da upravo sa Shoppsterom i United Grupom možemo zajedno svima približiti najbolje svetske modne stilove, te da zajedno svakom klijentu omogućimo da kupuje kada želi, gde želi i kako želi.“

Integrisana web i tv platforma Shoppster, koja je trenutno prisutna na tržištima Srbije i Slovenije, a uskoro i širom regiona, korisnicima će preko svoje online platforme ponuditi poznate omiljene brendove kao što su: Armani Exchange, Antony Morato, Fracomina, Superdry, Silvian Heach, Morgan, Marx, Only, Vero Moda, Tom Tailor i Jack&Jones. Shoppster će uz Sportininu podršku ubrzano odgovarati na potrebe kupaca, nudeći u budućnosti i nove stilove, proizvode i brendove.

Direktorka Shoppstera Ljiljana Ahmetović istakla je da Shoppster danas nudi jedinstveno iskustvo kupovine i najsavremeniji model online trgovine, kojim se izdvaja ne samo u regionu, već može stati rame uz rame sa svetskim e-commerce platformama.

“Jedna od najbrže rastućih kategorija u svetu online kupovine je moda i zato smo izuzetno ponosni zbog novog partnerstva sa Sportina Group. Verujemo da kolege iz Sportine u potpunosti dele naše vrednosti i ambicije, zbog čega će saradnja koju smo dogovorili uticati da postavimo temelj novih standarda online prodaje u ovom delu sveta. Preko 100.000 proizvoda i 2.000 brendova koji već postoje u asortimanu Shoppstera, biće sada pojačani ponudom najpoznatijih modnih brendova. Partnerstvo sa Sportina Group dodatno će osnažiti rezultat koji smo već postigli na e-commerce tržištu, a koji je ostvaren zahvaljući stručnosti naših zaposlenih, jednostavnosti i sigurnosti kupovine i prodaje, kao i ispinjavanju svih potreba kupaca i dobavljača”, rekla je Ahmetović.

U Sportini Group i Shoppsteru veruju da će ovo partnerstvo uticati na ubrzanje digitalne transformacije u modnoj industriji u celoj regiji, od čega će korist imati pre svega kupci, koji će lako i brzo moći da dođu do najmodernije i najkvalitetnije garderobe na jednostavan način i u najkraćem mogućem roku, bez odlaska u prodavnicu. 2020. i 2021. godina pokazale su kolika je važnost online kupovine, a dve kompanije očekuju i u narednim godinama ubrzan rast kupovine preko interneta, zbog čega su i dogovorili saradnju kao važan korak koji će kupcima obezbediti pristup proizvodima i modnim linijama, kao da su posetili najpoznatije modne centre u svetu, a sve to preko platforme shoppster.com.

PROMO

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.