Kardigan se vraća na velika vrata ove jeseni

Iz bakinog ormara.

Modna nostalgija jedna je od najvažnijih referenci u kreiranju kolekcija. Kardigan kao odevni komad koji simboliše svakodnevnu modu pedesetih i šezdesetih postao je lajtmotiv kolekcija najprogresivnijih brendova kao što su Loewe i Miu Miu.

Jedan od najupečatljivjih odevnih komada ove sezone podseća nas na minula vremena i retro estetiku. Kardigan se na velika vrata vraća sa obiljem interpretacija. Glenn Martens za Diesel izveo ga je od niti lureksa neon boja, Etro sa panelima od svile, a Patou sa romantičnom kragnom od čipke. Od svedenog pa do progresivnog, kardigan je pokazao sva svoja lica.

Diesel kardigan

49.000 dinara

Liu Jo kardigan

28.000 dinara

Polo Ralph Lauren kardigan

30.000 dinara

Patou kardigan

patou.com

Etro kardigan

etro.com

 

Foto: Profimedia

Tekst: Marko Mrkaja

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.