Harper's Bazaar Srbija

Kardigan se vraća na velika vrata ove jeseni

Iz bakinog ormara.

Modna nostalgija jedna je od najvažnijih referenci u kreiranju kolekcija. Kardigan kao odevni komad koji simboliše svakodnevnu modu pedesetih i šezdesetih postao je lajtmotiv kolekcija najprogresivnijih brendova kao što su Loewe i Miu Miu.

Jedan od najupečatljivjih odevnih komada ove sezone podseća nas na minula vremena i retro estetiku. Kardigan se na velika vrata vraća sa obiljem interpretacija. Glenn Martens za Diesel izveo ga je od niti lureksa neon boja, Etro sa panelima od svile, a Patou sa romantičnom kragnom od čipke. Od svedenog pa do progresivnog, kardigan je pokazao sva svoja lica.

Diesel kardigan

49.000 dinara

Liu Jo kardigan

28.000 dinara

Polo Ralph Lauren kardigan

30.000 dinara

Patou kardigan

patou.com

Etro kardigan

etro.com

 

Foto: Profimedia

Tekst: Marko Mrkaja

Najnovije