Harper's Bazaar Srbija

Sofisticirane teksture i prepoznatljiv kroj: Zavirite u BOSS kolekciju za jesen/zimu 2023.

„BOSSes aren't born. They're made.”

Kada je virtuozni moto #BeYourOwnBOSS prvi put predstavljen tokom reinovacije brenda BOSS 2022. godine, lični slojevi i bezbrojne priče koje leže iza ove ideje tek su počele da izbijaju na površinu. U nastavku priče o poreklu tada je predstavljen slogan: „BOSSes aren’t born. They’re made.” Ovaj podsticajni koncept je dublje ušao u živote pojedinaca i predstavio publici ideju da su hrabrost, bol i naučene lekcije prekretnice koje čine BOSS-a. To lično putovanje je ono što oličava njihovu snagu karaktera, obogaćuje njihovu priču i humanizuje ih na način koji izaziva poštovanje, istovremeno podstičući širu publiku. Za predstojeću kolekciju jesen/zima 2023. i njenu prateću kampanju, BOSS ponovo stavlja fokus na izbor vrhunskih zvezda i uticajnih ambasadora brenda kako bi istražio šta je to što ih definiše kao pravog BOSS-a.

Predstavljajući globalno poznata lica changemakers-a: Naomi Campbell, Maluma, Lee Minho, Gigi Hadid, Khaby Lame i Matteo Berrettini, kampanja jesen/zima nudi intimniji ugao njihovih pojedinačnih priča. Pored njih, kao potreban dašak osveženja, ekipi su se pridružila dva nova ambasadora brenda, kvoterbek američkog fudbala, Patrick Mahomes, i glumica Suki Waterhouse.

Kolekcija za jesen/zimu 2023. donosi mešavinu sofisticiranih tekstura prožetih ležernijim pristupom, utelovljujući etos BOSS brenda u njegovom prepoznatljivom krojenju. Sastavljena od uzvišenih stilova sa retro-modernim osećajem, nova kolekcija odlikuje se upečatljivim bojama i printovima inspirisanim prirodom, zajedno sa BOSS-ovom kultnom paletom crne, bele i kamel boje. Upečatljiv spektar sivih tonova pojačava i podiže raspoloženje kampanje, donoseći dodatno vizuelno bogatstvo celokupnom izgledu i osećaju.

Fluidan i motivacioni pristup prve kampanje brenda za društvene mreže – koju je fotografisao Mikael Jansson pod kreativnim rukovodstvom Treya Lairda i njegove agencije Team Laird – pruža dirljiv portret istaknutih slavnih ličnosti, dok ostaje na kursu sa ciljem HUGO BOSS Grupe da poveća globalnu privlačnost svojih brendova. U stvari, tokom septembra i oktobra – kako bi se poklopili sa Mesecom mode – BOSS je deo TikTok-a kako bi pružio jedinstveno, interaktivno korisničko iskustvo na ključnim evropskim tržištima.

Konačno, da bi se učvrstio uticaj nove kampanje, tehnike spoljnog oglašavanja šireg obima, biće raspoređene u nekoliko internacionalnih gradova, dok će BOSS prodavnice širom sveta doneti ključni izgled i osećaj BOSS kolekcije jesen/zima 2023.

Foto: BOSS

Najnovije