Harper's Bazaar Srbija

My Business Lessons: Danijela Bender

Danijela Bender, general manager kompanija Radix i Diparko, govori o promenama koje su, usled pandemije corona virusa, očigledne u beauty industriji, o načinu na koji kupci danas biraju proizvode, njihovim novim prioritetima i potrebama. Da li je zaista sve drugačije?

Koliko je korona virus promenio beauty industriju i u kojim aspektima?

Razlika u periodu koji smo imali pre početka corone glede beauty navika i rutina jeste upravo to što je svaki kupac imao potrebu ili naviku da proba proizvod, da oseti teksturu na svojoj koži bez obzira na to da li je reč o puderima, ruževima, parfemima… A sada, nažalost, shodno novonstaloj situaciji takve mogućnosti su ograničene. Naravno ne za sve proizvode. Ima testera i parfema koji su i dalje dostupni da se probaju na koži ali opet pod određenim uslovima, higijenskim pre svega, uz puno poštovanje onoga što je propisno zakonom. Međutim, sve je to veliki izazov za našu beauty industriju. Važno je da se nađe adekvatan način kako da se svi ti proizvodi ipak isprobaju na koži jer testiranje je za mnoge osnova utiska o samom produktu. Tako da još uvek nije nađen pravi način ni parametar kako bi mogli da se ispoštuju određeni zakonski propisi, što u Evropskoj uniji što van nje i kod nas a da kupac bude zadovoljan ovim efektom i da se, naravno, opredeli za kupovinu određenog proizvoda. Znači to su, ponavljam, senke, puderi, ruževi koji su najdiskutabilniji po tom direktnom nanošenju  na kožu.

Da li su se navike promenile, svakodnevna beauty rutina takozvanog običnog čoveka?

Beauty rutina je jedna od najvažnijih rutina i to je ono što je prioritet bio i ostaće. Primetne su male promene u smislu odabira proizvoda. U skladu sa tendencijama očekujemo da će prednjačiti svi oni proizvodi koji imaju dezinfekciona svojstva. To je još uvek izazov u ovoj industriji jer su svi planovi za lansiranje noviteta za ovu godinu davno urađeni. Druga kapitalna promena je prelazak na kućnu rutinu. Do sada su bili popularni odlasci u specijalizovane salone na masaže, tretmane lica ali s obzirom na novonastalu situaciju i vrlo prisutni strah od virusa kućna nega postaje sve masovniji izbor što za sobom povlači i izbor proizvoda na koje se, prilikom kupovine, stavlja akcenat.

Na koje proizvode žene različitih generacija stavljaju akcenat tokom letnje sezone i šta će se u neseseru za putovanja obavezno naći u skladu sa novim uslovima koji važe  za ceo svet pogledajte u videu:

Intervju: Milan Nikolić

Foto: Vladimir Ilić

Video editing: Ana Šneblić

Najnovije