Harper's Bazaar Srbija

Limitirano izdanje – Gucci Flora Gorgeous Gardenia

To je ljubavno pismo lepoti prirode, proleću i senzualnosti – novi miris brenda Gucci.

Gucci Flora Gorgeous Gardenia održava svoj miris crnom vrpcom omotanom oko boce, ali novom bojom: nijansom lavande, koja je spontana i simbolizuje vitalnost. Novo pakovanje je limitiranog izdanja, a miris Gucci Flora Gorgeous Gardenia kombinuje lakoću pupoljka Gardenije sa bogatstvom cveta. Otvara se živahnim mirisom bobica ruže, pomešanim sa već cvetnim srcem mirisa. Bogatstvo latica bele Gardenije pojačano je nežnim intenzitetom cveća Frangipani i pažljivo je kombinovano sa pačulijem i šećernom trskom.

Miris ima neobično pakovanje – kutiju koja je inspirisana čuvenom dezenom Flora, koja je ukrašena karakterističnim cvetnim motivima i insektima koje je 1966. stvorio Vittorio Accornero za princezu Grace iz Monaka.

Novu kampanju snimio je francuski dvojac Pierre et Gilles u svom stilu potpisa koji fotografije kombinuju sa slikarstvom. „Oduvek sam želeo da sarađujem sa Pierre et Gilles-om. Volim njihovu ideju o manipulisanju stvarnošću sa njihovim slikama, njihov svet pun fantazije i nadrealizma. Mislim da postoji veza između njihovog i mog rada. Ako postoji nešto čemu treba nadrealizam i maštarija, onda je to ovaj miris, pa je saradnja bila sasvim prirodna“, objašnjava Alessandro Michele, kreativni direktor modne kuće Gucci.  

Manekenka Unia Pakhomova nalazi se u središtu scene okružena biljkama i delikatnim ružama kao da se obradovala odmoru u ovoj evokativnoj pozadini. Nosi haljinu pastelne boje, ukrašenu biserima i pokazuje miris na dlanu. U drugom kadru, flašice linije Gucci Flora postavljene su na antički stub. Estetika koja izgleda kao bajka, poput snimaka realizovanih za kolekciju Pre / Fall 2020.

 

 

Najnovije