Harper's Bazaar Srbija

Ready-To-Wear – Chanel prolećna i letnja kampanja

Bioskop je u središtu Chanel kampanje za proleće/leto 2020. Ready-To-Wear koju je fotografisao Jean-Baptiste Mondino i u kojoj je bila Kristen Stewart, ambasadorka Chanel-a.

Nulta gravitacija snimaka odražava predstavu o pisti koju je zamislila Virginie Viard u Grand Palais-u, gde su modeli hodali preko krovova Pariza.

„Za mene je uz ovaj dekor koji je bio i minimalistički i grandiozan postojala želja za disanjem, u toj čistoći, delikatnosti, ženstvenosti i lakoće devojaka na krovovima, kao i jednostavnosti u načinu na koji su hodale”, rekao je fotograf, Jean-Baptiste Mondino.

Kristen Stewart, jedna od najharizmatičnijih glumica svoje generacije, razmišlja o samoj suštini kolekcije: kinematografskoj silueti, eteričnoj i gracioznoj, uhvaćenoj u vazduhu.

“Raspoloženje kampanje se osećalo nekako suptilno, kao u onom trenutku kada skočite u vazduh i bez težine ste”, nastavlja ona. “Odeća je davala mogućnost kretanja, u njoj može da se pleše, trči i diše. Osećala sam se kao da je to dah svežeg vazduha. Činilo mi se da je tu garderobu napravio neko ko bi je mogao i sam nositi. Zaista nam treba osećaj svežine, moramo uvek osećati da smo spremne za pokret. A ta odeća omogućava da se to oseća”.

Svaka fotografija evocira mladolikost i slobodu.

OVDE pogledajte najnoviju Chanel hidratantnu kremu.

Photo: Chanel

Najnovije