Nova serija Netflix-a Bridgerton uključuje 7.500 glamuroznih kostima

Kostimografkinja Ellen Mirojnick govori o najvećem izazovu u svojoj karijeri.

Bridgerton nije bio mali podvig. U svom debiju na Netflix-u, Shonda Rhimes je dala sve od sebe, predstavljajući dramu sa pričom smeštenom u srcu Engleske 1813. godine (Regency Era) i uključujući sve što ovakva serija treba: spletke, složene kostime, balske dvorane i udvaranja.

Serija Netflix zasnovana je na ljubavnim pričama Julie Quinn, koje prate život mladih žena dok ulaze u britansko društvo 1813. godine kako bi pronašle muža. Dodajte tome tračeve Lady Whistledown  i pojavu emocionalno udaljenog vojvode i lestvica drame ide prilično visoko.

Jedan od najvećih izazova bilo je stvaranje odeće, koja ne služi samo da bi obukla likove, već dodaje puno važnih elemenata u seriju. Kostimografkinja Ellen Mirojnick govori o najvećem izazovu u dosadašnjoj karijeri.

Kostimografski tim i producentska kuća blisko su sarađivali na stvaranju odeće. Za Ellen Mirojnick izazov nije bila samo veličina glumačke ekipe, već dubina priče. U samo osam epizoda održalo bi se deset plesnih zabava, za koje je bilo potrebno mnogo haljina i tijara. “I premda smo zamišljali eru Regency 1813. godine, postoji još jedna osnovna istina. Devojke su se mnogo presvlačile. Za svaki ples nosile su drugačiju haljinu. Dakle, znali smo da će to biti veoma veliki napor “. Konačni proizvod je brilijantna, bogata garderoba puna carskih haljina i puno nakita. „Zaposlili smo mnogo ljudi i rezultat je bio sjajan“, kaže Mirojnick.

Krajnji rezultat je rad 238 ljudi – toliko ljudi je angažovano da se stvori divna filmska garderoba. Pokrovitelji, krojači, zlatari bili su neki od profesionalaca koji su pomogli da se oživi svet Bridgertona.

Mirojnick je znala da mora da modernizuje kostime, zadržavajući njihov realizam. Proces dizajniranja započela je “dubokim ronjenjem” u doba Regency, što je postavilo temelje silueta haljina.

“U osnovi, zajedno sa našom glavnom garderobom, bilo je oko 7.500 odela“, rekla je Mirojnick za BAZAAR.com. Ovaj broj se odnosi na pojedinačne predmete, a ne na kompletnu odeću, kao što su višestruki slojevi koji čine haljinu ili odeću. „To je poput kuvanja“, objašnjava ona. „Morate imati sastojke da biste mogli da napravite kostim koji vam treba.“

Međutim, broj je zapanjujući. Mirojnick veruje da je samo za glavne junake bilo oko hiljadu komada, računajući predmete kao što su pelerine i donje rublje. Jedna od glavnih junakinja, Daphne Bridgerton, koju glumi Phoebe Dynevor, promenila je 104 kostima.

„Sve je rađeno po meri, sa dosta ručnog veza.“ Ne zaboravimo nakit, naravno. „Tijare su potekle iz Italije i Ujedinjenog Kraljevstva i iz arhive Swarovskog.“

harpersbazaar.com

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.