Visokokalorična hrana koju treba jesti dok gubite kilograme

Najpopularnija metoda mršavljenja koju svi poznaju je brojanje kalorija.

Međutim, to ne znači da iz ishrane treba da izbacite svu visokokaloričnu hranu, jer u ovom slučaju rizikujete da izgubite mnoge korisne mikroelemente koji su potrebni vašem telu.

Evo pet visokokaloričnih namirnica kojih se ne treba odreći ako se odlučite za dijetu.

Avokado

Avokado jedu svi modeli koji pokušavaju da smršaju. I to sa dobrim razlogom: uprkos visokom sadržaju kalorija, on doprinosi gubitku težine. To je zbog mononezasićenih masti, koje telo lako apsorbuje i doprinosi gubitku težine. Definitivno se ne treba plašiti sadržaja kalorija u avokadu, ali morate znati kada treba prestati sa konzumiranjem avokada. Nutricionisti ne preporučuju više od jednog avokada dnevno.

Pistaći

Mnogi ljudi isključuju orašaste plodove iz ishrane kada mršave zbog visokog sadržaja kalorija i velikog sadržaja masti. Pistaći, za razliku od ostalih orašastih plodova, sadrže oko 90% nezasićenih masti. Pored toga, bogati su proteinima i vlaknima, supstancama koje su telu potrebne da bi izgubilo višak kilograma.

Suvo grožđe

Suvo voće sadrži vrlo veliku količinu šećera. Ali sa suvim grožđem stvari stoje drugačije – konzumiranje grožđa pozitivno utiče na nivo glukoze u krvi. Štaviše, suvo grožđe je mnogo zdravije od običnog svežeg grožđa.

Tamna čokolada

Činjenica da čokoladu treba potpuno eliminisati prilikom mršavljenja je mit. U stvari, konzumacija razumne količine tamne čokolade je vrlo korisna za telo. Ona ima dobar efekat na nervni sistem, moždanu aktivnost, pa čak i usporava proces starenja. Glavna stvar je znati kada treba stati.

Riba

Riba takođe ima visok sadržaj kalorija. Losos i tunjevina su posebno masni. Međutim, riba sadrži ogromnu količinu korisnih elemenata u tragovima, minerala i vitamina, neophodnih za normalno funkcionisanje celog tela.

 harpersbazaar.ru

Pročitaj još iz kategorije Dijete & Fitnes