Harper's Bazaar Srbija

Valentino lansira svoju prvu kolekciju šminke

Kreativni direktor Pierpaolo Piccioli predstaviće prvu kolekciju šminke italijanske kuće 31. maja.

Odnos mode i lepote je međusobno povezan, zbog čega sve više modnih kuća lansira svoje linije kozmetike. Nova kuća koja će se vrlo brzo naći na spisku je niko drugi do Valentino.

U sredu, 28. aprila 2021, italijanska modna kuća najavila je da će 31. maja predstaviti svoju prvu kolekciju šminke koja će sadržati 50 nijansi ruževa, 40 nijansi podloge i razne proizvode za oči. Svi proizvodi dolaze u luksuznoj crvenoj ambalaži, ukrašenoj logotipom kuće sa potpisom. Njegov novi poduhvat biće dodat njegovom portfoliu lepote, koji je do sada sadržao samo parfeme, od kojih je najnoviji Voce Viva.

Kuća još nije objavila fotografije proizvoda ili kampanje. Jedino što je otkriveno je da se iza kampanje krije kreativni direktor Pierpaolo Piccioli i 16 „strogo poverljivih talenata“ – „svaki model koji izražava nijansu Valentina“.

“Lepota je složenost koja se rešava ljubavlju. Lepota je demokratska. Lepota je milost. Milost je nešto što ne možete opisati, to je percepcija. Lepota je nešto što mi daje emocije. To je veza. Što se tiče šminke, moja vizija je Rosso Valentino 22, u obliku 16 ljudi “, rekao je Piccioli.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Valentino (@maisonvalentino)

Posmatrajući najnovije revije kuće, lako je pretpostaviti da će boje igrati dominantnu ulogu u novoj liniji šminke. Kolekcija za proleće 2021, ali i kreacije po meri predstavljene na crvenom tepihu Zlatnih globusa i Oskara bile su prepune jarkih boja, poput fuksije, korala i žute, dok je crvena boja i dalje ostala osnovna boja za legendarni brend.

foto:Instagram

Najnovije