Givenchy lansira novi parfem Irresistible

Givenchy Very Irresistible iz 2003. godine jedan je od modernih stubova kuće, praćen mnogim flankerima i varijacijama.

Zadržavajući (deo) imena i koncepta, Givenchy lansira novi miris pod nazivom Irresistible Givenchy, smešten u potpuno novu bočicu i sa novim mirisnim notama.

Irrésistible Givenchy je najavljen kao cvetno-drveni i voćni miris koji se poklapa sa kontrastom dve suprotnosti – bujnog akorda ruža i blistave note belog drveta. Nežan miris ruže otvara se voćnim akordima kruške i mošusa, sa irisom i drvenim notama kao potporom. Irrésistible je tipična francuska priča: s jedne strane, ležeran, lagan i razigran, a sa druge strane, zavodljiv i pažljivo osmišljen (tri parfimera radila su na kreiranju neodoljivog parfema – Fanny Bal, Dominique Ropion i Anne Flipo).

Lice reklamne kampanje je britanski model Fran Summers. Miris je dostupan u verzijama od 35, 50 i 80 ml Eau de Parfum.

1beautynews.ru

 

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.