Luksuzna kuća Jimmy Choo dopunila je svoj mirisni repertoar parfemskim draguljem “Rose Passion”

Ružičasta je nova crvena

Raskošno komponovan, solarni miris koji evocira glamur, samopouzdanje i karakteristični osećaj razigranosti svojstven brendu, oslikava samu suštinu identiteta Jimmy Choo brenda. Inspirisana večnom privlačnošću Francuske rivijere – ruža je u stvari referenca na francuski prevod reči ružičasto – ova blistava obala služi kao topos kampanje za Rose Passion.

Zamislite blesak plavog neba koji se ogleda u Sredozemnom moru, koje svetluca pod toplinom osunčane Francuske rivijere, dok opojni ritam podiže raspoloženje. Pogled sa ivice veličanstvenog bazena na legendarni Le Palais Bulles – zadivljujući arhitektonski podvig – pruža se na magičnu beskonačnost mora. Sada, zamislite da ste tamo, osećate se radosno i seksi, željni zadovoljstva, ali moćni, neustrašivi i tako neodoljivi…

I onda je vidite, upečatljiva marokanska muza Malika el Maslouhi, najnovije lice brenda Jimmy Choo, sa fotografskim potpisom Carlijn Jacobs. Pleše razigrano i zauzima upadljivo samouverene poze pored bazena, dok Sredozemno more blista iza nje. Slobodoumna, neodoljiva i srećna, ona je zaista otelotvorenje ružičaste strasti.

Miris koji je kreirala renomirana parfimerka Nathalie Lorson, otvara se svežinom kokosove vode i bogatim egzotičnim cvetom frangipani. Srednje note kombinuju opojnost orhideja sa zavodljivim cvetom jasmina. Parfem postaje intenzivan zahvaljujući notama sandalovine, koje ujedinjuju bezbroj elemenata Rose Passion, uključujući egzotičnu vanilu, čija dubina i snaga mirisu daju dugotrajan trag.

U završnici, Rose Passion podiže i oduševljava, što odražava još jedan važan aspekt Jimmy Choo žene – njen optimizam, konstatuje Nathalie Lorson. Predstavljene na sličan način, bočica i pakovanje Rose Passion odražavaju glamur i radost koji su u osnovi mirisa.

Izlivena u bočicu boje fuksije sa smelim teksturiranim dizajnom i završena imenom brenda  Jimmy Choo – zaštitnim znakom kvaliteta i umeća – pakovanje ukazuje na luksuz koji se nalazi u njemu. Naročita pažnja posvećena detaljima posebno je očigledna u dizajnu bočice. Inspirisana bezvremenskom elegancijom venecijanskog murano stakla, podseća na lepo rezani kristalni dragulj, lajtmotiv kuće Jimmy Choo.

Dvostruki sloj fuksije stvara iluziju bočice koja sija iznutra. Samouvereni završetak simbolizovan je glatkim crno-zlatnim poklopcem – baš kao što je i sam miris.

Promo

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.