“Home Scents“ kolekcija mirisa za dom brenda Loewe spaja modernost, tradiciju i olfaktorsko iskustvo.
Od svog imenovanja za kreativnog direktora španske luksuzne kuće 2013. godine, Jonathan Anderson je oživeo brend Loewe, mešajući svoj prepoznatljiv stil sa bogatim nasleđem.
Uticaj umetnosti i zanata na brend seže i dalje od konfekcije i modnih dodataka, sve do kućnih proizvoda koji dovode do slične ravnoteže noviteta i nasleđa. Anderson sada dodaje još jedno senzorno iskustvo u repertoar brenda, uvodeći kolekciju Loewe Home Scents koja će biti predstavljena u septembru.
Kako dom postaje sve dominantnije mesto u našem svakodnevnom životu, mirisi podstiču transformaciju prostora koji postaje naše utočište. Inspirisana baštama, kolekcija Home Scents uključuje 11 biljnih esencija koje se manifestuju u obliku sveća, domaćih mirisa, sapuna i difuzera od ratana.
Anderson je izrazio naklonost prema buketu aroma, rekavši: „Izbor mirisa ide vrlo ličnim tragom. Ovo su mirisne kompozicije koje me podsećaju na moje detinjstvo, na različita putovanja na koja sam išao. Deo viktorijanske botaničke bašte, deo apoteke, mešavina je i naučna i sentimentalna.”
Parfimer Nuria Cruelles protumačila je Andersonovu viziju, stvarajući sveobuhvatan niz vrtnih mirisa. Taktilnost kolekcije Home Scents produžava odnos brenda sa zanatom, jer su sveće od voska izrađene ručno u rebrastim posudama od terakote. Inspirisano grčkim posuđem za piće iz petog veka pre nove ere, kućište svake sveće podseća na način brenda kojim tumači modernost iz tradicije.
Da bi na najbolji način predstavio sve elemente kolekcije, Anderson je radio sa fotografom Erwanom Frotinom.
crfashionbook.com