Forbes je imenovao najvrednije brendove na svetu

Njihova ukupna vrednost je 2.54 triliona dolara.

Magazin Forbes objavio je listu 100 najvrednijih brendova na svetu za 2020. godinu. Prvih 5 zauzeli su isti učesnici kao i prošle godine. Vodeće IT kompanije ponovo su lideri. Svi su ove godine pokazali pozitivnu dinamiku, samo je Facebook zaostajao: društvena mreža je pala za 21% tokom godine, što je povezano sa masovnim bojkotom kompanije.

Apple – 241,2 milijarde dolara (+ 17%);

Google – 207,5 milijardi dolara (+ 24%);

Microsoft – 162,9 milijardi dolara (+ 30%);

Amazon – 135,4 milijarde dolara (+ 40%);

Facebook – 70,3 milijarde dolara (-21%);

Coca-Cola – 64,4 milijarde dolara (+ 9%);

Disney – 61,3 milijarde dolara (+ 18%);

Samsung – 50,4 milijarde dolara (-5%);

Louis Vuitton – 47,2 milijarde dolara (+ 20%);

McDonald’s – 46,1 milijarda dolara (+ 5%).

Što se tiče modne industrije, Louis Vuitton je daleko vodeći. Adidas je najbrže rastući brend postao sa 61. na 51. mesto, Chanel je prešao sa 79. na 52. mesto, a Cartier – sa 64. na 56. mesto.

Ukupna vrednost 100 najskupljih brendova za godinu porasla je sa 2,33 na 2,54 triliona dolara. Pojašnjava da se više od 50 kompanija iz top 100 nalazi u Sjedinjenim Državama. Ostale zemlje sa jakim brendovima su Japan (6 brendova), Nemačka (10), Francuska (9) i Švajcarska (5).

foto:bazaar.ru

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.