Clean Up Your Belgrade kampanja okupila građane, javne ličnosti i ekološke aktiviste

Održana akcija čišćenja na donjem Dorćolu.

Glumci Slaven Došlo i Vanja Nenadić, građani Beograda i eko-volonteri učestvovali su u akciji čišćenja smeća u Pančićevom parku na Donjem Dorćolu, u okviru Clean Up Your Belgrade kampanje, podržane od strane brenda HUGO. Akcija je organizovana u saradnji sa srpskim ogrankom međunarodne ekološke organizacije Trash Hero.

Kampanja Clean Up Your Belgrade inspirisana je globalnom Clean Up Your Act inicijativom brenda HUGO, koji kontinuirano radi na umanjenju ekološkog otiska, u cilju očuvanja planete. Ovakav stav brenda deo je šire strategije HUGO BOSS grupacije i ostvarenja njene vizije o klimatski neutralnoj modnoj industriji do 2050. godine, a u okviru koje brend nudi proizvode koji moraju biti sačinjeni od minimum 60 odsto održivih materijala, usklađenih sa odgovarajućim ekološkim standardima.

U okviru kampanje Clean Up Your Belgrade kreirana je i posebna Clean Up Your Act (CUYA) capsule kolekcija odevnih predmeta i aksesoara napravljena od organskog pamuka, ostataka tkanine i recikliranih materijala, a 20 odsto od prodaje svakog artikla iz ove kolekcije u Srbiji biće donirano organizaciji Trash Hero Belgrade.

„Značaj ovakvih akcija je u tome što se kompleksnom problemu prilazi malim koracima – kada svako doprinese sa svoje strane po malo, jedan veliki problem deluje lakši. Okupe se sjajni ljudi željni da promene barem deo sveta oko sebe, što jača osećaj solidarnosti“, rekla je Dragana Katić, osnivačica ogranka Trash Hero organizacije u Srbiji.

Ova kolekcija uključuje brojne moderne artikle – od parki ispunjenih recikliranim tkaninama, preko sportske odeće izrađene od mešavine organskog pamuka i recikliranih vlakana, do patika u koje su, između ostalog, utkana i vlakna napravljena od recikliranih plastičnih boca, koje bi u suprotnom završile u okeanima. Komadi iz ove kolekcije nose posebnu oznaku “ODGOVORNO” koja ih jasno odvaja od ostalih proizvoda, a dostupni su u HUGO radnji u TC Galerija.

Tekst: Promo

Foto: Promo

 

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.