Jedini SoMo Borac u Srbiji u rukama Fullhouse Ogilvy-ja

Fullhouse Ogilvy je jedina agencija iz Srbije koja je na ovogodišnjoj SoMo Borac dodeli, u okviru Weekend Media festivala, osvojila jednu od glavnih nagrada.

Naziv kategorije za koju je Fullhouse Ogilvy osvojio prvo mesto u konkurenciji sa regionalnim agencijama je SoMo Social – kategoriji koja nagrađuje aktivnosti brendova na društvenim mrežama.

#treznoioprezno je naziv kampanje Udruženja pivara Srbije, za koju je Fullhouse Ogilvy, u saradnji sa Fakultetom dramskih umetnosti, osvojio ovo vredno priznanje.

Više o kampanji saznaćete na linku fullhouseogilvy.rs, pod opcijom “more info”.

Usled poznatih vanrednih okolnosti koje odlikuju ovu godinu i time utiču na organizovanje Weekend Media festivala u Rovinju, dodela SoMo Borac nagrada prvi put je održana online, a prenošena je putem live stream-a na društvenim mrežama Facebook i Youtube.

Više o SoMo Borcu saznaćete na ovom linku: somoborac.com

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.