Londonski san postao stvarnost za najboljeg barmena regiona

Održano finale takmičenja Schweppes Mixology Session

Osam finalista, izabranih među skoro 100 prijavljenih kandidata iz Srbije, Crne Gore i Severne Makedonije, okupilo se u Beogradu na završnici prestižnog bartending takmičenja – Schweppes Mixology Session 2025. Nakon višemesečnih priprema, pobednica Andrijana Pjevović osvojila je glavnu nagradu – sedmodnevni put u London i ekskluzivno učešće na London Cocktail Week-u, jednom od najznačajnijih svetskih događaja posvećenih miksologiji.

Za Andrijanu Pjevović London Cocktail Week neće biti samo uzbudljivo putovanje, već i jedinstvena prilika da bude deo svetske elite ove industrije, upozna najnovije trendove i učestvuje na brojnim radionicama i edukacijama.

Uz to, svih osam finalista putuju i u Atinu na Athens Bar Show – jedan od najvećih evropskih sajmova umetnosti miksologije, na kome će imati priliku da dodatno razvijaju svoje veštine i razmenjuju iskustva sa vodećim profesionalcima iz sveta bartendinga.

 „Schweppes Mixology je mnogo više od takmičenja – to je kreativna platforma koja okuplja hrabre, talentovane i autentične pojedince iz celog regiona. Ove godine slavili smo ne samo veštinu miksologije, već i inovaciju, duh zajedništva i trenutke koji pomeraju granice – baš kao i naš novi ukus Schweppes Purple, inspirisan onima koji se ne boje da budu drugačiji“, izjavila je ovim povodom Aleksandra Todorović, Marketing menadžer u Coca-Cola kompaniji.

Finale je proteklo u atmosferi dinamičnih nastupa, originalnih recepata i autentičnih priča. Poseban ton večeri dao je i spektakularan vizuelni trenutak, kada je čitav prostor iz prepoznatljive Schweppes žute transformisan u raskošne nijanse ljubičaste, u čast lansiranja novog Purple Schweppes ukusa, sa notama crne ribizle i tropskog voća. Ovaj gala momenat dodatno je pojačao utisak da je pred publikom događaj svetskog formata.

Ovogodišnje izdanje Schweppes Mixology takmičenja bilo je šesto po redu, a ova sada već dugogodišnja tradicija započeta je 2018. godine s ciljem da osnaži i unapredi bartending scenu u Srbiji i regionu. Kroz ovu platformu, brend ne samo da otkriva i podržava izuzetne pojedince, već i aktivno učestvuje u oblikovanju profesionalne zajednice bartendera. Jer i kada se takmičenje završi, ono što ostaje jesu iskustvo, samopouzdanje, nova prijateljstva – i motivacija da se uvek ide korak dalje.

Promo

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.