
Veza između muzike i romantike stara je koliko i sama ljudska potreba za izražavanjem emocija. Nekada su zaljubljeni pojedinci izražavali simpatije nasnimavajući pažljivo odabrane pesme na kasetama i diskovima, a danas je to specifična playlista na Spotify-ju. Slanje plejlista koje podsećaju na tu posebnu osobu postalo je novi način slanja “ljubavnog signala”.
Sada, Spotify je najavio novu funkciju – direktne poruke (DM) unutar platforme. Funkcija, nazvana “Messages”, omogućava korisnicima starijim od 16 godina da dele pesme, podkaste i audio knjige sa prijateljima i porodicom, i prate preporuke. Reakcija interneta bila je očekivana: mnogi su odmah pretpostavili da će glavna svrha biti flertovanje.
DM je postao kulturni signal. ‘Sliding into the DMs’ nosi romantičnu težinu jer deluje privatno, brzo i namerno. Ta kombinacija tajnovitosti i intime često dovodi do toga da se DM-ovi tumače romantično, iako su ponekad namenjeni samo običnoj komunikaciji.
Spotify DMs omogućava slanje pesama ili reakcija na tuđe slušanje, što deljenje muzike čini ličnijim. Muzika često odražava raspoloženje, pa mnogi očekuju da će ovo biti plodno tlo za romantične veze – i poneki mali dramski zaplet.
Za razliku od klasičnih dating aplikacija, gde korisnici pokazuju samo nekoliko fotografija i pažljivo smišljenih činjenica, muzički ukus pruža iskreniji i potpuniji uvid u ličnost. Možda ćete se povezati sa nekim ko svakodnevno sluša istu playlistu ili pokazati romantične namere slanjem određene pesme. Sve ovo sugeriše da Spotify može postati nova scena za ljubavne priče, a fanovi već nestrpljivo čekaju prve priče sa natpisom: “Upoznali smo se na Spotify-ju.”
Foto: Profimedia