Stilska korporacija

Zavirite u aprilsko izdanje magazina Harper’s BAZAAR

Fotografija: Audshule
Stilista: Marko Mrkaja

Ukoliko posmatramo modu kao fenomen, prvobitno nas impresioniraju njeni estetski aspekti i pojava, što bi moglo da se opiše kao površno. Međutim, ovaj šlag na torti društva predstavlja drugu najveću industriju i uhlebljenje za ljude iz celog sveta, bilo da su dizajneri, logističari, oni koji se bave izradom odevnih komada ili pak tkanina koje se koriste u njihovoj proizvodnji. Moda je ozbiljan biznis.

U ovom izdanju, fokusiramo se na njene korporativne aspekte, tačnije na odevanje na radnom mestu. Žena je svemoguća u činjenici da balansira privatne obaveze sa profesionalnim, na način na koji se to od muškarca ne očekuje. Odelo je njen oklop kojim ona osvaja poslovnu arenu. Nekolicina elemenata ga formira i definiše, a opet šalje jasnu poruku koju smo, nadamo se, uspešno pokazali editorijalom i naslovnom stranom slikanom u Institutu BioSense u Novom Sadu. Zanosna Klara Blažević poslužila je kao korporativna heroina, koja je stroge pojave, distancirana poput kraljice, a opet zanosna u eleganciji pokreta.

stilska korporacija
Stil sa naslovnice: Klara Blažević, nosi sako, pantalone, prsluk, košulju, kravatu i cipele, sve P. S. FASHION
Naočare za vid: Bottega Veneta 
 Fotografije: Audshule
Stilista: Marko Mrkaja
Lokacija: BioSens Institut Novi Sad

Na koji način se revije razvijaju kao spektakl i daju dodatni publicitet modnom biznisu, istražujemo kroz posebnu temu. Nadahnule su nas žene koje su pokrenule spostveni biznis i učinile koncept poslovne arene svojim. Žena kao takva, snažna, neustrašiva i zanosna, inspiracija nam je i nadahnuće. Ona nosi svoju aktovku i služi kao simbol marljivog rada, neumoljivosti u nameri da lične ideale ostvari, a odevena na način koji joj dolikuje.

Foto: Profimedia

Tu je i portret Victorie Beckham, žene koja je od modne ikone postala deo modne industrije i industrije biznisa lepote. Njen stil je vanvremenski.

Fotografije: Boo George
Stilistkinja: Cathy Kasterine

U ovom broju must read je esej Kaitlyn Greenidge, nagrađivane američke spisateljice, koja nam otkriva istinu o lepoti koja traje i kako je pronaći u današnjem filtriranom, digitalizovanom svetu unapređenom veštačkom inteligencijom.

Foto: Profimedia

Uz aprilski broj poklanjamo vam, sada već tradicionalno, Harper’s BAZAAR MAN, izdanje dodatka posvećenog muškoj eleganciji i principima odevanja. Za nas je to prilika da istražimo tendencije koje će oblikovati muški univerzum u narednih šest meseci.

Fotografija: Vladimir Ilić
Stilista: Marko Mrkaja
Model: Relja Đorđević @DEMONS MODEL MANAGEMENT
Grooming: Nadica Lekić
Sako, košulja i pantalone, sve: MONA MAN, cipele: DOUCALS

Neutralna paleta boja, prisustvo materijala i tkanina naglašene teksture pokazatelj nam je određenih vrednosti koje su tu da traju. One se ne nameću, jednostavno iz prikrajka osvajaju lepotom minimalizma. Uživajte u onome što je kvalitetno, a nenametljivo i dugotrajno.

Foto: Profimedia

Harper’s BAZAAR tim

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.