Gucci: Početak nove ere pod Demnom

Kolekcija „La Famiglia“ vraća se samim korenima brenda

Gucci Početak nove ere pod Demnom
Kolekcija „La Famiglia“ vraća se samim korenima brenda

Kada je u martu ove godine objavljeno da Demna preuzima kreativno vođstvo kuće Gucci, bilo je jasno da modnu kuću čeka snažan zaokret. Njegova prva vizija, predstavljena kroz 38 lookova, ne pretenduje da bude zvanična kolekcija – to će uslediti tek u februaru – već manifest pravca u kom želi da odvede brend: bezrezervno seksi, ekstravagantno i provokativno.

Lookbook, koji je fotografisala Catherine Opie, predstavlja galeriju snažnih karaktera – od It-Girl i La Bombe do Introverta – okupljenih u „Gucci famiglia“. Svaki lik nosi prepoznatljiv identitet: plavi kaput od veštačkog krzna sa naglašenim rukavima, providnu večernju haljinu u printu logotipa, skraćenu kožnu jaknu kombinovanu sa niskim farmerkama ili srebrnu haljinu-cev za večernje izlaske. Kolekcija odiše glamuroznošću i dozom humora – muški bikini nesumnjivo će izmamiti osmeh – a istovremeno insistira na sofisticiranoj silueti koja prati liniju tela. Paleta boja je svedena i fokusirana, što jasno nagoveštava odmak od vizije njegovog prethodnika.

Kolekcija „La Famiglia“ vraća se samim korenima brenda

Demna je prethodnu deceniju proveo oblikujući identitet Balenciage, gde je eksperimentisao sa proporcijama, redefinisao kult celebriti kulture i modno komentarisao savremeni život – od luksuznih torbi koje izgledaju kao obične kese za kupovinu, do saradnji sa brendovima izvan tradicionalnih okvira mode. Upravo to iskustvo sada usmerava ka Gucci-ju.

Kolekcija „La Famiglia“ vraća se samim korenima brenda, oslanjajući se na narativ i kodove kuće, ali ih istovremeno reinterpretira. Simboli baštine – Bamboo 1947 torba i Horsebit mokasine – pojavljuju se u novim proporcijama, dok se Flora motiv otkriva i u tamnijoj, noćnoj verziji. GG monogram, inicijali osnivača Guccia Gucci-ja, nosi se bez zadrške, od glave do pete. Siluete se kreću od raskošnog pera-kaputa i nakita visoke mode do minimalističkih, senzualnih komada od najlonke koji prate telo poput druge kože.

Gucci Početak nove ere pod Demnom
Kolekcija „La Famiglia“ vraća se samim korenima brenda

Estetika „La Famiglie“ ujedno naglašava hedonizam i zadovoljstvo oblačenja. Glamur se prenosi i na mušku odeću, sa večernjim akcentima u providnim kompletima i crnim smoking kupaćim kostimima – novom interpretacijom ideje la dolce vita. Likovi poput Miss Aperitivo, L’Influencer, La Contesse ili Principessa grade mozaik identiteta, otkrivajući raznolike strane istog Gucci univerzuma.

„La Famiglia“ je, pre svega, studija „Guccinessa“ – suštine koja prevazilazi modu i postaje stav. To je početak novog poglavlja u kojem Demna brendu vraća teatralnost, ironiju i zavodljivost, postavljajući temelje za spektakl koji će svoju punu formu dobiti na pisti u februaru.

Foto: Courtesy of Gucci

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.