Muška kolekcija proleće/leto 2021 i ženska Cruise kolekcija 2021 predstavljene su u filmskom formatu.
Jedna od posledica pandemije bilo je i odbijanje fizičkih predstavljanja kolekcija – brendovi će nove kolekcije predstaviti u online formatu. Digitalni prostor je ogromna platforma za kreativnost, a brendovi koriste više vizuelnih i konceptualnih alata za prezentaciju.
Modna kuća Prada je pokazala povezane muške i ženske kolekcije koristeći film pod nazivom „Show That Never Happened“. Sastoji se od pet poglavlja, a za svako od njih odgovarni su različiti foto-umetnici: Terence Nance, Joanna Piotrowska, Martine Syms, Juergen Teller i Willy Vanderperre. Svi su stvari tumačili na odgovarajući način, ali jedna je stvar ostala nepromenjena – u finalu kreativna direktorka Miuccia Prada se pojavljuje kako bi se poklonila i zahvalila svima.
Nova kolekcija posvećena je novom vremenu, novom stavu prema potrošnji. Sve promene su uticale da odeća bude što jednostavnija i praktičnija: jednostavne siluete, minimalan dekor, jednobojna odeća i pažnja posvećena teksturama i tkaninama.
Stroga odela otvaraju kolekciju, a nežne kombinacije, pletena meka odela i donje rublje pojavljuju se u finalu, sa zajedničkim ciljem – pružiti udobnost. „U teškim vremenima odeća postaje oruđe za život i akcije“, komentarisali su predstavnici Prade.