SUPERDRY kampanja u stilu devedesetih

Popularni britanski brend SUPERDRY lansiraoje novu kampanju ‘Be Iconic’ koja odiše nostalgijom devedesetih godina prošlog veka.Zanosni modeli Luma Grothe i Louis Baineoživljavajuistinski duh kolekcijekrozserijucrno-belihfotografija, iza kojih stoji poznati modni fotogaf Boo George.

Ženskom prolećnom kolekcijomdominiraju trendi kombinezoni, raskošne bomber jakne,denim komadii majice sa upečatljivim logotipom. Poseban pečat kolekciji daje čuvena Superdry Osaka majica koja se savršeno kombinuje sa šorcem za cool, androgeni look. Muška kolekcija inspirisana je grunge kulturom koja je reinterpretirana na svež, moderan način. Kožne jakne uparene su sa vintage majicama i tamnim džinsom, kao odraz urbanog i ležernog stilakoj inikada ne izlazi iz mode.

Odabrane model eiz Superdry kolekcije za proleće/leto 2020. Možete pronaći u Fashion&Friends online shop-u www.fashionandfriends.com

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.