Francuska glumica postaje zaštitno lice nove limitirane kolekcije brenda.
Svake godine od 2014., umetnički direktor brenda Loewe, Jonathan Anderson, predstavlja limitirane kolekcije koje su dostupne na sajtu brenda (ili samo u nekim odabranim prodavnicama). Obično je mesto gde se snimaju fotografije reklamnih kampanja sedište UNESCO-a u Parizu, dok japanski fotograf Fumiko Imano ostaje stalni saradnik. Jedino što se menja svake godine su ljudi koji predstavljaju limitirane kolekcije brenda, a ove godine tu čast dobila je Chiara Mastroianni.
Francuska glumica i pevačica, ćerka Marcello Mastroiannia i Catherine Deneuve pozajmljuje svoju misterioznu ličnost i francusku finoću kampanji zimske kolekcije luksuznog brenda i pozira ispred UNESCO-ovih kancelarija sa starinskim automobilom u pozadini.
Na reklamnim fotografijama Chiara Mastroianni predstavlja kreacije kuće, naravno sa kultnim Loewe torbama.
Fotografije je na Instagramu podelio Loewe:
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram