Harper's Bazaar Srbija

Daisy Edgar-Jones je novo lice Jimmy Choo reklamne kampanje

Zvezda serije „Normal People“ Daisy Edgar-Jones postala je zaštitno lice nove kampanje brenda Jimmy Choo.

„Moje zlatno pravilo je da nema pravila! Svakodnevno volim da isprobam različite stvari, pa zapravo nemam postavljeni stil. Mislim da ako se ne pridržavate bilo kakvih pravila i samo nosite ono zbog čega se tog dana osećate dobro, to znači da se možete i dalje zabavljati.” – Daisy Edgar-Jones

Kolekcija Jimmy Choo za jesen/zimu 2020 nastavlja tradiciju brenda i poziva snažne žene. Kampanju je snimio Dan Martensen u londonskom vatrogasnom domu Chiltern i slavi žene koje se usuđuju da se istaknu.

“Daisy je heroina našeg doba, ona je arhetipska muza Jimmy Choo-a u novoj eri, njen talenat u kombinaciji sa skromnošću daje joj neverovatnu atraktivnost i samopouzdanje. Bila je na vrhuncu svetske slave tokom izuzetnog trenutka u istoriji. I ja sam, kao i mnogi drugi, bila očarana njenom glumom. Naša nova kampanja odražava britanske korene brenda“, kaže  Sandra Choi.

Na reklamnim fotografijama glumica se lako transformiše u poslovnu damu, devojku koja voli ležerni šik i glamuroznu divu.

designscene.net/

 

 

Najnovije