Giorgio Armani je postao specijalni ambasador za turizam

Svetska turistička organizacija (UNWTO) imenovala je dva nova ambasadora nakon ponovnog pokretanja sektora širom Evrope.

Povodom posete generalnog sekretara Italiji, prve zvanične delegacije koja je otputovala od zatvaranja granica, UNWTO je imenovao poznatog modnog dizajnera Giorgia Armanija i slavnog kuvara Gino Sorbillo svojim novim specijalnim ambasadorima za turizam.

U svojim novim ulogama, specijalni ambasadori će se oslanjati na svoj status i uticaj i promovisati rad specijalizovane agencije Ujedinjenih nacija za odgovorni i održivi turizam. Kao lideri u oblasti gastronomije i mode, predstavljaju dva najveća italijanska privredna sektora i dve industrije koje doprinose tome da zemlja postane globalni lider u turizmu.

Otkad je osnovao sopstvenu kompaniju 1975. godine, Giorgio Armani postao je sinonim za italijanski stil. Kao kuvar, Gino Sorbillo slavi tradicionalnu napuljsku pizzu i otvorio je nagrađene restorane širom sveta. Generalni sekretar UNWTO-a Zurab Pololikashvili rekao je: „Italija je jedno od najpoznatijih svetskih turističkih odredišta. Svake godine milioni ljudi posećuju ovu zemlju kako bi uživali u njenoj kulturi, modi i gastronomiji. Zauzvrat, turizam podržava sredstva za život i lokalnu i regionalnu ekonomiju i pomaže očuvanju ove italijanske kulture. Kao specijalni ambasador UNWTO-a za turizam, Giorgio Armani može pomoći pojačavanju UNWTO-ovih ključnih poruka moći turizma da stvori mogućnosti i pokrene rast. Kao specijalni ambasador UNWTO-a za gastronomski turizam, Gino Sorbillo pokazaće jedinstvenu sposobnost gastronomije da sačuva i promoviše nasleđe i pruži turistima jedinstven ukus destinacija koje posećuju”

Nakon primanja plakete, Armani je rekao: „Iskreno mi je drago što sam na ovaj način dobio počast od strane organizacije koja veruje da ljude treba podstaći da vide lepotu sveta na poštovan i odgovoran način. Ovo me je pokrenulo da igram svoju malu ulogu u pomaganju onima koji se bave borbom protiv virusa i u borbi protiv ekonomskih izazova. Vera u zajednicu – globalnu zajednicu – i uvažavanje humanosti koju svi delimo su ono što će nam pomoći da izgradimo bolju budućnost za sebe i generacije koje dolaze, imajući na umu važne stvari u životu, poput dragocene životne sredine i naše obaveze da je zaštitimo. Stoga je čast preuzeti ulogu Specijalnog ambasadora za turizam.”

Imenovanja takođe jačaju snažnu vezu UNWTO-a sa Italijom, prvom državom članicom koja je dobila posetu od rukovodstva organizacije pošto su destinacije širom sveta uvele ograničenja putovanja kao odgovor na pandemiju. Delegacija UNWTO-a na čelu sa generalnim sekretarom posetiće Rim, Milano i Veneciju i sarađivaće sa državnim i gradskim vlastima kako bi podržala ponovni početak turizma i osigurala da to ide ruku pod ruku sa širim ekonomskim i socijalnim oporavkom.

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.