Hermes otvorio on-line prodavnicu i rasprodao sve “jeftinije” komade

Poštovaoci evropske mode u Južnoj Koreji demantovali su predviđanja ekonomskih stručnjaka, i već prvog dana pokupovali sve “jeftinije” stvari u tek otvorenoj on-line prodavnici Hermesa. To je u suprotnosti sa teorijom koju su predviđali stručnjaci, da ljudi neće kupovati luksuzne stvari na mreži jer žele da ih provere pre plaćanja, navodi Korean Times. Francuska kompanija je 3. juna pokrenula on-line prodaju u Seulu i pokazala da jedan luksuzni brend itekako uspešno može preći i na internetsku trgovinu. Gotovo svi pristupačniji komadi, od papuča po ceni od oko 600 evra, do torbi od 1.500 i 2.000 evra vrlo brzo su nestali sa zaliha. Potražnja za Hermesovim proizvodima premašila je on-line ponudu. Komadi se rasprodaju brže no što u skladište stiže nova količina, a kupci se stalno vraćaju na Hermesov sajt da bi proverili da li je ažuriran. Zato je polovinom juna ponuda obogaćena sa još četiri vrste torbi.

Ipak, najslavnijih Hermesovih tašni i dalje nema u on-line ponudi. Kelly i Birkin se mogu naći samo u klasičnim radnjama. Ovo se odnosi i na kupce u Francuskoj – samo VIP klijenti sa sa značajnim istorijatom kupovine u Hermesu mogu da nabave ova dva modela, čija se cena kreće od početnih 5.000 do nekoliko stotina hiljada evra.

Prodaja u Južnoj Koreji se i pored toga nastavlja, pošto je pariska kuća luksuza, koja potiče još iz 19. veka, odlučila da popusti pred zahtevima modernih vremena. Odluka je ipak sve iznenadila. Hermes je dugo odbijao da posluje putem interneta, strahujući da će mu to uništiti imidž ekskluzivnosti. Danas ima virtuelne prodavnice u Evropi, SAD, Kini, a sada i u Južnoj Koreji. Šta ga je navelo da se predomisli? Internetska prodaja luksuzne robe zasniva se na činjenici da svako može kliknuti u on-line shop, dok u butike uglavnom ulazi samo birana klijentela. Upravo to je pokrenulo prodaju Hermesovih aksesoara, kao što su marame, novčanici i kravate.

U Južnoj Koreji vole i Louis Vuitton i Chanel. Oba brenda su još 2018. otvorila on-line prodavnice, s tim da je Chanel ponudio samo kozmetiku. Prodaja nije dobro išla zbog krutih pravila koju nameće sedište u Parizu. Ovaj brend je, naime, poslednji od svih kuća luksuza koji istrajava na želji da odeću i tašne isključivo u klasičnim buticima. Još u maju, on-line radnje su otvorili francuski Cartier i italijanska Prada.   

Budući da se mora hvatati korak sa konkurencijom, ideja o on-line prodaji nije potpuno odbačena, pa se Korejci nadaju da će im iz Chanela stići i odeća.

Priredila: Milica Đorđević

Foto: Profimedia

 

 

Najnovije