Jennifer Lopez u Versace kampanji za proleće-leto 2020

Reklamna kampanja Versace proleće-leto 2020, fotografisana od strane poznatog dvojca, Mert Alas i Marcus Piggott, unapređuje sintezu mode i tehnologije prvobitno prikazane na reviji proleće-leto 2020.

U svrhu provokacije moći interneta i njegovih žila voajerizma, slike prikazuju ispraznost i necenzurirani izraz kao oblik ljubavi prema sebi.

Smešteni u savremenom, tehnološki orijentisanom pejzažu,odevne kombinacije iz kolekcije okružene su rezultatima futurističke veb stranice holografske pretrage. Jennifer Lopez i Kendall Jenner upisuju sopstvena imena u traku za pretraživanje kao ambleme jednog doba u kom mi sopstvenu sliku definišemo onim što odlučimo da prikažemo na mreži – što zapravo čini ekran pravim ogledalom našeg vremena. Majstori sopstvene senzualnosti, njih dve prikazuju svoje najhrabrije i najoslobođenije lice, zamaglivši liniju između privatne i javne sfere.

„Tako sam ponosna da je Google Images izmišljen nakon što je Jennifer nosila tu haljinu. Danas slavimo taj trenutak koji je bio moguć zahvaljujući ovoj neverovatnoj ženi! ”- Donatella Versace

Ovaj sudar industrija pokrenula je haljina Versace Jungle, koju je Jennifer Lopez nosila na dodeli Grammy nagrada 2000. godine. Nedavno je Jennifer iznenadila publiku i ponovo obrušila internet kada je na kultnoj reviji Versace-a u Milanu pistom prošetala u ikoničnoj haljini. Za predstojeću kampanju, Jennifer je slikana u istom legendarnom printu, repriziranom za kolekciju proleće-leto 2020, kao proslavu dve decenije od trenutka prelaska paradigme. U kampanji se ističu skulpturalne večernje haljine, linija dodataka Virtus i komadi u Jungle printu.

„U pogledu moje karijere, Jungle haljina zaista je obeležila trenutak u vremenu. Za mene Versace predstavlja osnaživanje i stavljanje nečeg lepog u svet. San je da ponovo sarađujem sa svojom prijateljicom Donatellom na ovoj sjajnoj kampanji i stvorim nešto novo i sveže iz dela modne istorije “, rekla je Jennifer.

Autor: Jelena Ružić

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.