Jennifer Lopez u Versace kampanji za proleće-leto 2020

Reklamna kampanja Versace proleće-leto 2020, fotografisana od strane poznatog dvojca, Mert Alas i Marcus Piggott, unapređuje sintezu mode i tehnologije prvobitno prikazane na reviji proleće-leto 2020.

U svrhu provokacije moći interneta i njegovih žila voajerizma, slike prikazuju ispraznost i necenzurirani izraz kao oblik ljubavi prema sebi.

Smešteni u savremenom, tehnološki orijentisanom pejzažu,odevne kombinacije iz kolekcije okružene su rezultatima futurističke veb stranice holografske pretrage. Jennifer Lopez i Kendall Jenner upisuju sopstvena imena u traku za pretraživanje kao ambleme jednog doba u kom mi sopstvenu sliku definišemo onim što odlučimo da prikažemo na mreži – što zapravo čini ekran pravim ogledalom našeg vremena. Majstori sopstvene senzualnosti, njih dve prikazuju svoje najhrabrije i najoslobođenije lice, zamaglivši liniju između privatne i javne sfere.

„Tako sam ponosna da je Google Images izmišljen nakon što je Jennifer nosila tu haljinu. Danas slavimo taj trenutak koji je bio moguć zahvaljujući ovoj neverovatnoj ženi! ”- Donatella Versace

Ovaj sudar industrija pokrenula je haljina Versace Jungle, koju je Jennifer Lopez nosila na dodeli Grammy nagrada 2000. godine. Nedavno je Jennifer iznenadila publiku i ponovo obrušila internet kada je na kultnoj reviji Versace-a u Milanu pistom prošetala u ikoničnoj haljini. Za predstojeću kampanju, Jennifer je slikana u istom legendarnom printu, repriziranom za kolekciju proleće-leto 2020, kao proslavu dve decenije od trenutka prelaska paradigme. U kampanji se ističu skulpturalne večernje haljine, linija dodataka Virtus i komadi u Jungle printu.

„U pogledu moje karijere, Jungle haljina zaista je obeležila trenutak u vremenu. Za mene Versace predstavlja osnaživanje i stavljanje nečeg lepog u svet. San je da ponovo sarađujem sa svojom prijateljicom Donatellom na ovoj sjajnoj kampanji i stvorim nešto novo i sveže iz dela modne istorije “, rekla je Jennifer.

Autor: Jelena Ružić

Najnovije