Uprkos ograničenjima putovanja, mnogi brendovi i dalje predstavljaju letnje capsule kolekcije.
Britanski brend Burberry predstavio je svoju novu reklamnu kampanju „TB Summer Monogram“. Kendall Jenner se fotografisala kućnom veb kamerom i pozirala u seksi bodiju, spektakularnom kompletu donjeg veša, opuštenoj košulji kratkih rukava i sportskom šortsu.
Novi monogram, koji je Riccardo Tisci prvi put predstavio 2018. godine, oda je osnivaču modne kuće Thomasu Burberryju. Novi otisak je predstavljen u većem obimu i ima novu paletu boja koja se sastoji od tamno bež, azurno plave, grafitne boje sa narandžastim akcentima. Letnja kolekcija TB letnjeg monograma uključuje haljine za plažu, kupaće kostime, bluze i bodije. Brend je takođe predstavio odeću za muškarce – dukseve, pantalone, majice i šortseve. Letnja kolekcija takođe uključuje liniju dodataka: svilene marame, torbe, panama šešire, peškire, pa čak i daske za surfovanje.
Pored toga, kreativni direktor Burberry brenda Riccardo Tisci uključio je modnog fotografa Nicka Knighta i grafičke dizajnere Petera Saville i Katy England u kreiranje virtuelne reklamne kampanje. Uz njihovu pomoć, brend je predstavio video koji je inspirisan letom, slobodom i ljubavlju.
Predmeti iz kolekcije mogu se kupiti u svim buticima brenda od 1. jula, kao i od 8. jula na Farfetch-u.