Miley Cyrus u crno-beloj magiji Dolce & Gabbana kampanje za jesen 2024.

Retro stil, vezeni detalji i smeli aksesoari

Miley Cyrus

Američka pop zvezda Miley Cyrus ponovo se našla u ulozi muza modne kuće Dolce & Gabbana za jesenju kolekciju 2024. godine. Ovog puta, kampanja pod nazivom “Black Sicily” donosi dašak mistične elegancije i senzualnosti, smeštajući Cyrus u ambijent retro braserije, gde dominiraju crno-bele fotografije koje je snimio legendarni fotograf Steven Meisel.

Na seriji dramatičnih i zavodljivih fotografija, Miley Cyrus se pojavljuje u različitim stilizovanim komadima koje je pažljivo odabrao stilista Karl Templer. Od oštro krojenih sakoa do očaravajućih haljina ukrašenih perjem i bluzama sa složenim detaljima u vidu mašni, svaki komad ističe Cyrusinu jedinstvenu estetiku i smelost. Njena tetovaže su vidljive kroz delikatne tkanine, naglašavajući autentičnost i odvažnost koju donosi ovom projektu.

Miley Cyrus

Kampanja “Black Sicily” nije samo modna priča, već i prava vizuelna poema koja slavi glamur i zavodljivost karakteristične za Dolce & Gabbana. Art direkcija Fabiena Barona iz kreativne agencije Baron & Baron daje poseban pečat, uvodeći elemente poput velova i rukavica, koji postaju ključni aksesoari ove sezone. Ovi detalji, zajedno sa luksuznim materijalima i besprekornim krojevima, predstavljaju duh Sicilije kroz prizmu savremenog luksuza.

Miley Cyrus

Povratak Miley Cyrus u središte pažnje modne javnosti sa Dolce & Gabbana kampanjom donosi i prizvuk nostalgije, jer je Cyrus već bila lice kampanje za sunčane naočare ove italijanske modne kuće. Ipak, ovaj put, njen povratak je sve samo ne običan. Pod vodstvom Guidoa Palaua i Pat McGrath, stilizovanje za kampanju dovodi Miley do novih visina – Palau kreira besprekornu, zalizanu frizuru, dok McGrath unosi dozu glamura svojim makeup-om.

Dolce & Gabbana ovim angažmanom potvrđuje svoju posvećenost hrabroj i nekonvencionalnoj estetici, birajući Miley Cyrus kao savršenog ambasadora te ideje. Kampanja za jesen 2024. godine istovremeno slavi i dekonstrukciju tradicionalne ženstvenosti, ali i njenu beskrajnu moć transformacije, utelovljenu u Cyrusinom samopouzdanju i stilu.

Dolce & Gabbana

Foto: Promo

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.