Najveće modne kolaboracije ove jeseni imaju besprekoran tajming

Peter Do i Clare Waight Keller osnažuju high-low model saradnje.

Potrebna su svega dva sastojka u modnoj high-low kolaboraciji, da bi se postigao uspeh: renomiran dizajner i mass-retail saradnik fokusiran na shopping centre. Ovi elementi su taman dovoljni da probude široko interesovanje, ali nedovoljni da inspirišu. Dve saradnje koje su najavljene ranije ovog meseca, s druge strane, izgledaju kao promena tog brend-plus-brend-jednako je-rasprodaja scenarija, kao potez u osvežavajućem pravcu.

Da rezimiramo, hronološkim redosledom: Prošlog utorka, Banana Republic saopštio je saradnju sa njujorškim dizajnerom Peterom Do-om na kapsula kolekciji „dizajniranoj za ljude koji žive višestrukim životima“ i koja će stići u oktobru ove godine. Prema video najavi ograničene kolekcije, ovo bismo mogli prevesti u oversized, neutralne kapute i praktične košulje.

Sledećeg dana, Uniqlo je objavio da će Clare Waight Keller, bivša kreativna direktorka Givenchy-a, objaviti svoju prvu kolekciju pravljenu u kolaboraciji sa brendom 15. septembra. Nazvana Uniqlo:C, namerava da uvede „novi standard“ u Uniqlo liniju ženske odeće, od gabardin kaputa za sva godišnja doba do haljina sa mikro cvetovima i pletenine užih krojeva. U kolekciji će nam predstaviti i prvu obuću ovog prodavca i veću, širu verziju njegove poznate najlon torbe u obliku polumeseca.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by UNIQLO Global (@uniqlo)

Ove saradnje donose sa sobom veliko uzbuđenje, s obzirom na to, da su i Banan Republic i Uniqlo doveli u svoje timove pronicljive pojedince u pravom trenutku. Dizajni Clare Waight Keller za Uniqlo biće njeni prvi komadi koje će javnost videti posle skoro tri godine, otkako je napustila Givenchy, 2020.  Piter Do, nakon što je izgradio bazu vernih obožavalaca sa svojim dekonstruisanim odelom i must-have dumpling torbom, sprema se da predstavi svoju prvu kolekciju kao kreativni direktor brenda Helmut Lang na Nedelji mode u Njujorku, ovog septembra.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Peter Do (@the.peterdo)

Zatim su tu sami komadi. Oblici, teksture i kombinacije boja govore o porastu luksuza bez logotipa i kapsula garderobera: Obe kolekcije su ukorenjene u osnovnim elementima koji će imati duži životni vek od prosečnog sezonskog komada.

Foto: Profimedia, Instagram

Priredila: T.M.

 

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.