Harper's Bazaar Srbija

Šta su pokazale statistike sa prve digitalne Nedelje mode?

Modne piste pokazale su se snažnim!

Pandemija Covid-19 primorala je ovogodišnje Nedelje mode da usvoje oblik koji je kombinovao „prirodne“ i digitalne revije. Tada su od dizajnera zatražili da odluče u kom obliku će predstaviti svoje kolekcije SS21, a na kraju su pobednici bili oni koji su odlučili da svoje kreacije predstave na modnim pistama – i istovremeno prenose uživo.

Kompanija za analizu i statistiku, Listen First, podelila je statistike sa pariske Nedelje mode i prema njima su kuće koje su odlučile da izađu na modnu pistu imale prednost nad onima koje su ostale samo na online prezentaciji u obliku video zapisa.

„Čini se da će nam pandemija ostati u bliskoj budućnosti, a dizajneri koji mogu pronaći siguran i kreativan način da se vrate na piste, takođe će biti oni koji će dobiti najviše interesa na društvenim mrežama,“ prokomentarisala je Tracy David, direktorka marketinga kompanije.

Statistika, prema tome, pokazuje da modne piste, uprkos prilagođavanju, nikuda ne idu – bar do sledećih modnih nedelja – i osećaj i atmosfera koju stvaraju ne mogu se lako uporediti sa video zapisom.

Najnovije