Harper's Bazaar Srbija

Tommy Hilfiger lansira „Make it Possible“ svoj novi održivi modni program

Predstavljen je novi projekat Tommy Hilfigera koji postavlja 24 ambiciozna cilja na temu cirkularne ekonomije i inkluzije.

Tommy Hilfiger najavio je da postavlja globalne ekološke ciljeve (čak 24), težeći da ih ostvari do 2030. godine. Inicijativa se zove „Make It Possible“, i predstavlja detaljan program koji se zasniva na pravilima održivog razvoja: otvorenosti i pametnoj potrošnji. 

„Make It Possible“, zasniva se na nekim osnovnim principima. Kao prvo, tu je Circle Round, odnosno umeće proizvodnje i reciklaže u zatvorenom nizu, sa ciljem stvaranja zatvorenog kola. Zatim, sledi Made for Life, koji prilagođava aktivnosti planetarnim resursima, uzimajući u obzir klimatske promene, upotrebu zemljišta i sveže vode, uz poseban oprez na temu hemijskog zagađenja. 

Princip “Everyone Welcome” ima za cilj da osigura da kompanija ostane inkluzivna i dostupna svima. Poslednji princip, “Opportunity for All”, uspostavlja jednak pristup mogućnostima zaposlenja u kompaniji Tommy Hilfiger.

Novi društveno odgovorni program brenda zasnovan je na strategiji Forward Fashion kompanije PVH Corp., čija je podružnica Tommy Hilfiger, koja identifikuje 15 glavnih prioriteta, uključujući smanjenje negativnog uticaja na životnu sredinu na nulu i poboljšanje života do milion ljudi uključenih u ovaj lanac.

foto: excellencemagazine.luxury

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger) onAug 31, 2020 at 2:08am PDT

Najnovije