Harper's Bazaar Srbija

U potrazi za…

Najnovija kampanja kuće Movem Fashion okupila je tim kreativaca koji su serijom mini-filmova postavili egzistencijalna pitanja o svrsi i večitoj potrazi za idealom.

Retko se dešava da se za modu vezuju neka od egzistencijalnih ljudskih naviranja, ali izuzeci postoje. Movem Fashion tendenciozno je osmislio seriju mini-filmova koji u fokusu imaju besprekorno odevene glumce, ali pored toga šalju mnogo značajniju poruku o večitoj potrazi. Za čim je ta potraga? Ona je individualna stvar i definisana je ličnim afinitetima.

Da li smo ikada kadri da sagledamo ono što imamo i da na tome budemo zahvalni ili ćemo pak uvek želeti da jurimo nedostižno? Na koji način se partnerski odnos uklapa u našu potragu? Šta je to što želimo da ostvarimo i da li smo ikada istinski rešeni da uživamo u onome što imamo ili nas potreba za idealom tera na konstantno stanje potrage? Da li smo ikada dovoljno dobri, atraktivni, sposobni?

Fragmenti ostavaljaju prostora za interpretaciju i samo načinju konverzaciju koju bismo trebali da imamo sami sa sobom. Introspekcija o potrazi je intimno pitanje na koje svako od nas duguje odgovor sebi samom i ovo je prvi projekat tog tipa u kom je jedan modni brend na krajnje suptilan način stvorio narativ između mode i vrlo ozbiljne egzistencijalne poruke.

Filmsko ostvarenje Fragmenti povereno je reditelju Nikoli Ljuci, koji stoji iza višestruko nagrađivanog filma Vlažnost, dokumentarnog filma Posmatrači, kao i predstava Laž i Smrt i devojka. Milan Marić, dugogodišnji ambasador brenda BOSS protagonista je filma iz četiri dela koji će nas naterati da se zapitamo. Čemu težimo i šta je naša potraga?

Tekst: Marko Mrkaja

Fotografije: Goran Popovski

Najnovije