Harper's Bazaar Srbija

Virgil Abloh lansira „zamišljenu televiziju“ za Off-White

Muške jakne na devojkama i plisirane suknje na muškarcima.

Kome je potreban novi TV kanal u eri Interneta? Znamo: Virgil Abloh-u. Dizajner ne samo da je pokrenuo svoju „zamišljenu televiziju“ (doduše online), već je na njoj predstavio i novu prolećno-letnju kolekciju Off-White (da, nemojte se iznenaditi: sada se sve stvari mogu kupiti odmah nakon revije). Ali Idemo redom.

“Revija sada nije dovoljna. Sada je svetu zaista potrebna televizija “, – sa ovom idejom dizajner je započeo rad na kolekciji. Zbog čega je tako mislio? „Najgledaniji sadržaj na Internetu je prvih 15 sekundi bilo kog video zapisa. I da li se to smatra dobrim? Da li smo uopšte zaboravili kako se čita? Neću više praviti maleni sadržaj “, rekao je. Stoga nas Abloh poziva da usporimo i posvetimo vreme njegovom sadržaju umesto da nemilosrdno „listamo“ Instagram feed.

On je stvorio zasebnu platformu za predstavljanje nove kolekcije, koja je bila prilično impresivna: čak 44 muška i ženska izdanja. U njima je uzimao najpoznatije rodne kodove u odeći, mešao ih i distribuirao nasumičnim redosledom. Stoga njegove devojke nose impozantne muške jakne, a muškarci duge suknje.

Generalno, kolekcija je mnogo zrelija od svih prethodnih. Imao je najmanje elemenata ulične odeće (očigledno su njegove reči o smrti ulične odeće izrečene apsolutno ozbiljno). S druge strane, mnogo je samopouzdanog krojenja, proverenih boja i klasičnih, vremenski testiranih silueta – samo u neočekivanim kombinacijama i na zanimljivim likovima. Mnogo je kože (posebno kožnih kaputa) i plisiranih suknji (kao što smo već primetili, i na muškarcima i na ženama).

Ostaje da vidimo kako će se priča dalje razvijati – i da li će dizajner uspeti da vrati nekadašnje interesovanje za televiziju.

Najnovije