Balenciaga lansira capsule kolekciju u znak podrške u istraživanju raka dojke

Deo prihoda od prodaje biće doniran istraživačkom centru.

Brend Balenciaga lansira posebnu capsule kolekciju, zajedno sa kolekcijom SS 21. Kolekcija “We Are Pink” kreirana je da podrži istraživanje prevencije raka dojke: ružičasta je boja posvećena kampanji za podizanje svesti o ovoj bolesti.

Linija će uključiti niz uniseks odevnih komada i nakita. Svaki model iz kolekcije nosiće ružičastu traku, svetski poznati simbol kampanje, zajedno sa logotipom brenda Balenciaga. Duksevi, bluze sa dugim rukavima i majice biće praćeni sloganom “We Are Pink”.

10% prihoda od prodaje kolekcije finansiraće istraživački projekat Instituta Curie koji je fokusiran na pronalaženje jednostavne metode koja može rano otkriti recidive raka.

 

 harpersbazaar.gr

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.