Kendall Jenner je ponovo zaštitno lice brenda Jimmy Choo

A maestralne fotografije napravila je Carlijn Jacobs

Kendall Jenner se vratila u drugu sezonu kao predvodnica prolećne kampanje Jimmy Chooa pod nazivom “Time to Dare”.

Ova serija fotografija nastala je u Njujorku, a za njih je zaslužna Calijn Jacobs. Čitava kampanja inspirisana je superherionama i moći transformacije kakvu moda ima. Za kreativnu direkciju odgovoran je Sandro Choi, dok je video krerao Paul McLean.

Prolećna kampanja prikazuje Jennerovu na pejzažu ovog grada, a istaknuti proizvodi uključuju prepoznatljive platforme Tilda 140 i neon zelene Neoma 110 sandale. Džins je takođe u fokusu, naglašavajući modnu nostalgiju Y2K trenda. Prefinjeni, ali sirovi teksas je očigledan u JC Monogramu brenda i ukrašava torbu Avenue Quad kao i Talura 100 potpetice.

Kampanja je objavljena juče, a sve fotografije iz iste možete pogledati u galeriji ispod.

Tekst: A. N.

Foto: Profimedia

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.