Šta možemo da očekujemo u modi 2023. godine

Prve kolekcije novih kreativnih direktora, filmovi, izložbe i još mnogo, mnogo toga

Modna godina, kao i obično počinje Nedeljom muške mode koja se tradicionalno održava u Firenci, a nakon toga imaćemo prilike da vidimo sve ostale ready-to-wear kolekcije po standardnom kalendaru koji svoje odbrojavanje započinje od 10 februara, kada će američki modni kreatori krenuti u predstavljanje svojih kolekcija.

Međutim, nama su pažnju privukle još neke najave koje će se dogoditi do kraja ove kalendarske godine.

Prva, i možda najisčekivanija, jeste prva kolekcija za Burberry koju će u Londonu predstavidi Daniel Lee. Još otkako je ova vest buknula na internetu, pritisak koji modni entuzijasti vrše nad očekivanjima koja imaju od Leea, su enormna. Na svu sreću, mislimo da Daniel nije neko ko će se uplašiti prevelikih očekivanja, i da će ovog februara opravdati sva očekivanja koja modna zajednica ima od njega.

Nakon toga, očekuje nas nova Gucci, kolekcija za koju ne znamo ko će potpisati s obzirom da je Alessandro Michele napustio kormilo ovog italijanskog giganta. Pored Guccia, i u Parizu se stvara veliki pritisak i to na Louis Vuitton zbog nepoznatog naslednika Virgila Abloha.

Mnoge modne izložbe će obeležiti 2023. Među njima su: Virgil Abloh: The Codes c/o Architecture, Gabrielle Chanel: Fashion Manifesto, Africa Fashion, Iris Van Herpen retrospective, Karl Lagerfeld: A line of beauty i Gianni Versace retrospective.

Pored toga, još jedna stvar koju možemo očekivati biće neverovatne lokacije modnih revija po uzoru na onu koju je Kim Jones osmislio za Dior mušku kolekciju koju je predstavio ispred piramida u Kairu. Inspirisani njime, ne možemo a da ne pretpostavimo da će se i drugi brendovi potruditi da svoje zvanice ostave bez daha.

I za kraj godine, nešto potpuno (ne)očekivano. Metverse Fashion Week. Bilo je pitanje kada će se moda preseliti u virtuelni svet, a izgleda da će se to dogodit i pre nego što smo mislili. Prema Leanne Elliott Young, izvršnoj direktorki “Instituta za digitalnu modu”, ova metapromena će se samo nastaviti. „Kako termin metaverzum postaje sve više mejnstrim, videćemo da se energija seli sa marketinga i PR-a u digitalin svet Metaversa. Brendovi će morati da počnu da se udružuju sa kompanijama koje su fokusirane na Web3 platformama kako bi zadržali vrednost u digitalnoj eri”. Datum još uvek nije potvrđen, ali znamo da će ono što se bude prikazalo mnogi zaljubljenici u modu jedva čekati da obuku na svog avatara.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lorena Bello (@studiolobe)

Tekst: A. N.

Foto: Profimedia

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.