„Dijeta bez dijete“ koja pomaže Jennifer Aniston da ostane u savršenoj formi

I izgleda 10 godina mlađe!

Jennifer Aniston je titulu seks simbola i idola miliona osvojila još početkom 90-ih, kada se legendarna TV serija Friends prvi put pojavila na ekranima.

Od tada je prošlo skoro 30 godina, ali glumica ne gubi ne samo svoju popularnost, već i odličnu fizičku formu. Kako Jennifer uspeva da izgleda 10 godina mlađe i održava figuru, otkrivamo u nastavku.

Svoju lepu figuru glumica duguje intervalnom postu kojeg se pridržava već duži niz godina. Sistem uključuje podelu dana na dva segmenta u jednom (obično kraćem) jede, a u drugom ne. Aniston se pridržava klasičnog sistema 16: 8, gde je postila 16 sati, a konzumirala hranu 8 sati.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jennifer Aniston (@jenniferaniston) on

Ishranom poznate glumice dominiraju proteini i zdrave masti - avokado, prirodna biljna ulja i puno povrća. Ova hrana bogata hranjivim sastojcima pomaže Jennifer da lakše podnese 16-satnu pauzu bez hrane, jer telu dugo pruža energiju. Intervalni post pomaže ne samo da smršate (ili zadržite postojeću kilažu) bez ozbiljnih ograničenja, već i blagotvorno utiče na rad celog tela.

Dokazano je da duge pauze između obroka omogućavaju svim sistemima tela da se redovno „restartuju“, što značajno smanjuje rizik od različitih hroničnih bolesti. Pored toga, isprekidan post može pomoći u borbi protiv prevremenog starenja (ako nam ne verujete, pogledajte Jennifer). Dugi periodi oporavka između poslednjeg obroka i prvog obroka smanjuju potencijal za upalne reakcije, za koje se zna da su pravi katalizator starenja. A ako napravite i dijetu od hrane bogate antioksidantima, zaštita od starenja dobiće dvostruku snagu. Kao što znate, ishrana je 70% uspeha kada je u pitanju stvaranje figure iz snova, preostalih 30% je trening.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ok, @jimmykimmel... here are your f*%king Friendsgiving enchiladas.

A post shared by Jennifer Aniston (@jenniferaniston) on

Aniston ima ličnog trenera koji redovno nadgleda trening snage i HIIT vežbe visokog intenziteta. Redovne vežbe pilatesa pomažu joj da opusti mišiće nakon intenzivnih sesija i pronađe harmoniju unutar sebe.

Pročitaj još