3 brenda sa šangajske nedelje mode na koje bi trebalo da obratite pažnju

Pogledajte kreacije Le Fame, Hemu, i Xander Zhou, za sezonu jesen/zima

Shanghai fashion week za sezonu jesen/zima doneo je neke od najeklektičnijih stilova do sad. Nedelja mode obuhvatila je niz revija, izložbi i foruma, u isto vreme osvetljavajući šangajsku modnu industriju, koja se neprestalno razvija i raste. Pogledajte tri brenda koja su privukla najveću pažnju publike na šangajskoj nedelji mode.

Le Fame

Nedelju mode otvorila je modna kuća Le Fame sa ready-to-wear kolekcijom ,,Modern Shanghai Triology”. Kolekcija je inspirana duhom Šangaja 20-ih godina prošlog veka, kada su žene prihvatile intelekt, emociju, i ambiciju, usred turbulentnih vremena. Dizajner Zhong Zixin predstavio je kolekciju u tri dela: Vanity Fair, Haunting Crush, i Neo-Chinese.

Vanity Fair je okarakterisala ahromatska paleta boja, ženstvene linije i luksuzne tkanine, upotpunjene dinamičnim ukrasima. Haunting Crush predstavio je kineski saten u izuzetnoj silueti, oživljavajući orientalni rokoko. Neo-Chinese predstavio je otpornost i energiju žena u savremenom dobu, kroz dekonstruisana odela ukrašena ekstravagantnim detaljima.

Hemu

Hemu je brend osnovan u Šangaju 2010. i crpi inspiraciju iz bogatog kulturnog nasleđa Kine. Poznat po svom minimalističkom pristupu, prikazuje svu lepotu kineske odeće uz motive veza i draperija, tipičnih za kinesku kulturu. Kretivni direktor brenda Yang Fengrui, u ovoj kolekciji integrisao je elemente mode, istorije, umetnosti i religije.

Xander Zhou

Jedna od najintrigantnijih modnih revija ove sezone je revija brenda Xander Zhou. Kolekcija ,,Sciremony” predstavlja mešavinu nauke i rituala, i ostavlja utisak hibridnog, laboratorijskog eksperimenta. Muška linija odela predstavlja budućnost, mešajući misteriju, romansu i naučnu fantastiku.

Photo: Instagram

Tekst: Natalija Kunić

Najnovije