Zašto je Valentino revija za jesen 2025. održana u javnom toaletu

Pa, u određenom smislu...

Zašto je Valentino revija za jesen 2025. godine održana u javnom toaletu

Alessandro Michele održao je Valentino reviju za jesen 2025. godine unutar distopijske, David Lynchovske rekonstrukcije javnog toaleta. Prostor je bio ispunjen crvenim svetlom, a zidove su okruživali obični umivaonici, ogledala i vrata WC kabina. Revija je počela glasnim zvukom otvaranja WC-a koji je odjekivao kroz zvučnike, dok su redovi golih stopala bili vidljivi ispod vrata svake kabine. Svetla su treperila, a nakon nekoliko sekundi, zasvirala je tehno muzika. Manekeni različitih uzrasta počeli su da izlaze iz kabina, vrata su se zatvarala za njima. Muzika je bila praćena zvukom odzvanjanja cipela po podu i još jednim otvaranjem WC-a. Zvučalo je kao zvuci koje biste mogli čuti u javnom WC-u.

Ipak, odeća nije bila prikladna za posetu toaletu. Kolekcija Michelea bila je sve samo ne obična—fantazija i neobuzdani glamur – njegov specijalitet. WC je bio samo način da se istraži ideja i moć intime, kako je Michele rekao na konferenciji za novinare nakon revije. “Postoji ideja o oblačenju, o tome ko smo,” objašnjava. “Postoji naša intimna veza sa odećom, a zatim postoji nešto veoma intimno u Valentino dizajnima—intimna veza sa stvaranjem.”

Zašto je Valentino revija za jesen 2025. godine održana u javnom toaletu

Michele se posebno inspirisao onime što je nazvao „zlatnim dobom“ Valentina iz 1960-ih i 1980-ih. Oživeo je prozirne čarape i donji veše sa delikatnim čipkama, uvrnutim čvorovima i ženstvenim mašnama. Dodao je krzneni rub na čudnim mestima na haljinama i kaputima, složio teksture i stvorio zapanjujući, značajan spoljni sloj, dok je istovremeno balansirao težinu sa volanima i fluidnim materijalima.

Tu je bio i nastavak novih vintage torbi i cipela, a većina izgleda bila je upotpunjena balaklavama ili vunenim kapama. “Inside and outside” bila je fraza koju je Michele takođe koristio nekoliko puta kada je opisivao kolekciju, objašnjavajući da su, na mnogo načina, ovi izgledi bili o skrivanju i otkrivanju. “Golišavost, stvarno volim to,” rekao je sa osmehom. “Videti zadnjicu i leđa, navikli smo to da vidimo na antičkim skulpturama u Rimu. Stvarno sam navikao na golotinju, a sada mladi ljudi razmišljaju o tome drugačije—uvek smo goli na Instagramu.”

Postavka WC-a bila je o stvaranju zajedničkog mesta gde se intimne stvari dešavaju između nas i stranaca. A odeća je bila o našoj slobodi da izaberemo sopstvenu intimnu avanturu, da budemo goli ili ranjivi koliko želimo. Pogledajte kolekciju u galeriji.

foto: Profimedia

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.