Harper's Bazaar Srbija

Donna Karan najavila novu eru brenda sa supermodelima 90-ih u glavnoj ulozi

Renesansa DKNY stila.

Slaveći novu eru Donne Karan New York, brend je lansirao kampanju „In Women We Trust“ za proleće/leto 2024. Stavljajući u fokus nasleđe Donne Karan, i istovremeno obeležavajući novo poglavlje brenda, kampanja uključuje osam legendarnih supermodela: Cindy Crawford, Lindu Evangelistu, Amber Vallettu, Shalom Harlow, Carolyn Murphy, Imaan Hammam, Karlie Kloss, i Liyu Kebede. Svaki od modela ima svoju jedinstvenu vezu sa brendom i oličava eru i trajni modni etos Donne Karan, na ovaj ili onaj način.

Donna je lansirala svoj istoimeni brend sredinom 80-ih sa kolekcijom „7 Easy Pieces“ – linijom kreiranom za prosečnu modernu ženu. Demonstrirajući snagu jednostavne kapsula kolekcije, prikazala je crni bodi, suknju, haljinu, pantalone, džemper od kašmira, krojenu jaknu i običan beli top. Svojom prvom revijom, Karan, koja se često naziva “majka kapsula garderobe”, dokazala je svetu da odeća ne mora da bude komplikovana da bi bila šik. „Donna predstavlja snagu i senzualnost. Možete biti ko god želite“, kaže Evangelista.

Nakon uspeha nekoliko kasnijih kolekcija, Donna Karan je postala poznato ime. Vođen stalnim naglaskom na osnovnim stvarima, popularnost brenda i njegov etos nastavili su i u 90-im da definišu modu decenije – i čitavu generaciju žena – kroz moć sofisticirane, ali jednostavne odeće.


Ova nova era poziva novu generaciju ljubitelja mode u okrilje minimalističkog DNK Donne Karan New York iz 90-ih da otkriju moć kvalitetne luksuzne odeće dizajnirane da zauvek živi u vašoj garderobi. „Ne radi se o odeći, uvek se radilo o ženi u odeći“, kaže Valletta. Snimljena od strane legendarne fotografkinja Annie Leibovitz, kampanja prikazuje izglede koji trijumfalno odaju počast ” 7 Easy Pieces” Donne Karan, što rezultira klasičnim, arhivskim komadima prilagođenim ovim raznolikim, dinamičnim ženama, ali revitalizovanim svežom, savremenom esencijom.

Sa komadima poput oštrih pamučnih košulja, bodija sa potpisom etikete i laganih blejzera, kolekcija podseća na eleganciju bez napora i pristupačan moderan luksuz koji je doveo do kulta Donne Karan New York 90-ih. Izrađeni za svaku modernu ženu, oštar kroj i univerzalno laskavi krojevi se mogu videti i u haljinama bez rukava i crnim bodijima sa kragnom, što rezultira vizijom svestranosti i senzualnosti koja ističe i odeću i ženu koja je nosi. „Uvela je novi stil oblačenja koji je slavio žene i njihova tela. To je bila njena slatka strana, i još uvek je“, kaže Crawford.

Foto: Promo/ Annie Leibovitz za DKNY

Najnovije