Pamela Anderson nova je muza brenda Proenza Schouler

I to makeup free!

pamela anderson

Pamela Anderson usred je svoje karijerne renesanse – Pam-aissance, ako hoćete – koja ne pokazuje znake da će se uskoro završiti. Samo u protekloj godini objavila je svoje memoare Love, Pamela uz pohvale kritike; pridružila se Pandorinoj grupi ambasadora nakita i krenula na press turneju sa toliko stila, da je postala jedna od najtraženijih modnih muza.

Međutim, verovatno najvažniji momenat, odigrao se na Nedelji mode u Parizu prošlog septembra, kada se Pamela pojavila u opuštenom outfitu i bez šminke – što je izazvalo buzz na internetu. Dok Andersonova kaže da nije nameravala da postane viralna sa no-makeup izgledom, nije teško shvatiti zašto je uzeo maha. Beauty evolucija 56-godišnje glumice od vamp Y2K ikone koja favorizuje lateks i plave senke do ponosnog minimaliste koji nosi skromne luksuzne dizajnere kao što je The Row je svedočanstvo trajne moći ličnog stila. Ona je živi dokaz da nikada nije kasno da promenite stvari i prigrliti novi izgled.

Sada, ona predvodi još jedno lansiranje – ovog puta za brend Proenza Schouler iz Njujorka. Fotografisana od strane Davita Giorgadze i stilizovana od strane Thistlea Browna, kampanja SS24, koja debituje sada, prikazuje Pam u svoj njenoj potcenjenoj slavi. Nova kolekcija je usredsređena na „unutrašnje kvalitete koji definišu Proenzu Schouler i našu ženu“, prema navodima brenda: „odrasla, urbana, inteligentna, bez žrtvovanja mladalačkih kvaliteta eksperimentisanja i igre“.

Sa svojom sklonošću za miksovanjem opuštenog i avangardnog na crvenom tepihu, PAmela je savršen predstavnik ovog etosa. Bez šminke i sa svojom čuvenom plavom kosom zalizanom unazad, glumica izgleda kao kod kuće u Proenzinom prepoznatljivom spoju elegantne konstrukcije i nekonvencionalnog stajlinga.

Detalji sa preokretom, uključujući luksuznu kožnu torbu i crno-bele sandale koje se nose preko hulahopki. Pored toga, brend debituje sa novim dizajnom monograma, koji se pojavljuje u čitavom asortimanu na džemperima, kaiševima i slično.

Ukupan efekat? Moderno, kul i 100% Pam.

Foto: Instagram

Harper’s Bazaar

Najnovije