Winnie Harlow i Candice Swanepoel u Tommy Hilfiger prolećnoj kampanji

Brend Tommy Hilfiger ove godine zvanično proslavlja 35 godina postojanja, te je svojom prolećnom kampanjom želeo da obeleži ovaj dug niz uspešnih godina.

Što se same kolekcije tiče, ista se vratila svojim nautičkim korenima, a veći deo komada su za pravljenje lookbooka poneli svetski poznati modeli, kao što su Winnie Harlow, Candice Swanepoel i Hannah Ferguson.

Crvena, bela i plava su boje koje dominiraju prolećnom kolekcijom, a odevni komadi su kreirani kao oličenje elegancije ili kao sportski nastrojeni komadi.

Cilj kampanje bio je da osnaži i podstakne ljude na kreiranje individualnog stila, pokušavajući pritom da ih nadahne da kroz modu izraze sami sebe i sopstvenu ličnost. 

Cela prolećna kolekcija je već sada dostupna u određenim radnjama širom sveta, kao i online.

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.