Harper's Bazaar Srbija

Mi ovo ne bismo izveli: Irina Shayk zna kako da toples izdanje ne izgleda vulgarno

Ono što izdvaja vrhunsku manekenku od prosečne, jeste to koliko dobro radi svoj posao naravno, u ovom slučaju koliko dobro pozira - Irina pozira jako, jako dobro.

Kontakt očima, priusutnost u svakom kadru, ona je lepo lice iza koga se krije mnogo karaktera i to se oseti u svakom njenom pogledu. Doduše, ona je svakako i više nego lepo telo i ume u potpunosti da ga pokaže i ništa ne otkrije.

Nama je ovo dovoljno da odustanemo. Znamo da to ne bismo izveli kako treba, ni za desetine hiljada dolara koje je lepa Ruskinja dobila zahvaljujući poziranju u kampanji za kozmetičke proizvode američkog yoga i wellness brenda “Alo”.

Kada su legendarnog fotografa Petera Lindbergha pitali šta to čuvena petorka supermodela iz 90-ih ima, a ostale maneknek nemaju, rekao je kratko i jasno “personality”.

SIgurni smo da i vi, kao i mi, posedujete ličnost, pa čak i jaku ličnost, a možda i vrlo odvažan karakter, ali opet nismo uopšte sigurni da ne bismo izgledali smešno u crnim tangama, sa malo pene na ramenu i kremicom koju držite u ruci gledajući direktno u kameru.

Irini Shayk je pošlo za rukom da izgleda moćno, seksi, ženstveno i jednostavno lepo – tako da se zapitamo kakav je to proizvod koji je ONA u ovom izdanju odlučila da reklamira.

Zapravo, baš onako kako su marketinški predstavnici brenda i želeli, a sa svakim pogledom na novu sliku u galeriji, jasno nam je zašto je to morala biti baš ONA.

Tekst: Maja Bunčić

Foto: Profimedia

 

Najnovije